کد خبر: ۹۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بافت تاریخی شیراز نمادی از معماری اصیل ایرانی اسلامی است، گفت: برای احیای این بافت باید همه دستگاه‌ها کمک کنند.
احیای بافت تاریخی شیراز با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها محقق می‌شود

به گزارش آرانیوز از شیراز، به نقل از روابط عمومی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم عزیزی در دیدار با اهالی محله لب آب در مسجد آقا لر واقع در بافت تاریخی شیراز با تاکید بر احیای این بافت اظهار داشت: بافت تاریخی شیراز نمادی از معماری اصیل ایرانی اسلامی است.

وی افزود: در ادای نام این بافت گاهی دچار اشتباه شده و می‌گوییم بافت قدیم در حالی که باید گفت بافت تاریخی افتخارآفرین شهر شیراز که معماری اصیل ایرانی اسلامی در آن کاملا مشهود است.

عزیزی با تشکر از مدیران شهرداری وقت که برای احیای این بافت اقدامات زیبا و اثرگذاری انجام داده‌اند، افزود: در ادامه مسیر سایر دستگاه‌ها نیز با هم افزایی این کار را دنبال کنند.

نایب‌ رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز تنی چند از مدیران را به این بافت آوردیم تا از نزدیک مشکلات محل را دنبال کنیم و در ادامه نیز پیگیری خواهیم کرد.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: در بحث امنیت محل نیز از برادران نیروی انتظامی انتظار داریم قاطعانه با مخلان امنیت برخورد کنند تا ساکنان خوب این بافت با خیال راحت در آن سکنی گزینند.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیران مخابرات، برق، آبفا و نیروی انتظامی عزیزی را همراهی می‌کردند و هر کدام جداگانه مسائل و مشکلات مردم محل را پاسخگو بودند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار