کد خبر: ۹۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی:
تبریز- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: تفکر و مدیریت جهادی می‌تواند راهگشای مشکلات موجود جامعه در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی باشد.

مدیریت جهادی راهگشای مشکلات جامعه است

به گزارش آرانیوز، محمد اسکندری در جلسه ستاد استانی حمایت و پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت مردمی و انقلابی تمام اجزا و ارکان خود را در حمایت و پشتیبانی از حرکت‌های مردمی و جهادی به کار گرفته است.

وی ادامه داد: نیروهای مردمی و جهادی بدون هیچ چشم داشتی بی ادعا و گمنامانه شبانه روزی در مناطق محروم حضور داشته و خدمات مختلف به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

اسکندری با بیان اینکه گروه‌های جهادی در هر عرصه‌ای برای کمک به مردم پیشقدم بوده و برای رفع مشکلات مناطق محروم گام‌های مهمی برداشته‌اند، گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های دولتی باید در کنار گروه‌های جهادی بوده و آنها را حمایت کنند.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا نیز در این جلسه گفت: بیش از چهار هزار گروه جهادی در زمینه محرومیت زدایی و عمران و آبادانی شهرها، روستاها و مناطق محروم استان فعالیت‌های گسترده‌ای دارند.

سرهنگ جواد ملک لو با اشاره به اهداف اصلی تشکیل بسیج سازندگی، افزود: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج کردن جوانان کشور برای سازندگی، تعامل با ادارات و سازمان‌های دولتی برای تسریع در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم، ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت پذیری در بین جوانان، استمرار ارزش‌های بسیج و ایجاد روحیه جهادی و انتقال آن به میادین کار، تلاش و سازندگی را از جمله این اهداف برشمرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار