کد خبر: ۹۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
استاندار زنجان:
زنجان-استاندار زنجان گفت: بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت های بالای موجود در این حوزه باید نسبت به تهیه سند صادراتی اقدام کند.

بخش کشاورزی باید نسبت به تهیه سند صادراتی اقدام کند

به گزارش آرانيوز، محسن افشارچی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه صادرات استان زنجان، بر لزوم برگزاری جلسات کارگروه صادرات در فاصله زمانی کمتر تاکید کرد و گفت: جلسات کارگروه صادرات با توجه به اهمیت و نقش آن در اقتصاد، حداکثر باید هر ۲ ماه یک بار برگزار شود.

وی اظهار کرد: برگزاری این جلسات باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه‌های ذی ربط بیان و مسائل و مشکلات مربوطه نیز مشخص، پیگیری و رفع شود.

استاندار زنجان گفت: با تحلیل و رصد دلایل مربوط به افزایش و کاهش صادرات، اتفاق‌های مثبتی رخ می‌دهد.

افشارچی با بیان اینکه در این خصوص بخش خصوصی و اعضای اتاق بازرگانی استان که به شاخص‌های مربوط در این حوزه اشرافیت بیشتری دارند نظرخواهی شود، گفت: تا به نقطه مطلوب و قابل قبولی برسیم.

وی ابراز داشت: صادرات می‌تواند یک نقطه مهم در اقتصاد کلان و استان باشد و این مهم در استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در بخش صادرات عملکرد استان زنجان طی سه ماهه اول امسال خوب بوده است، افزود: بخش کشاورزی باید نسبت به سند صادراتی حساس شود.

افشارچی با اشاره به اینکه مشکل پایانه صادراتی استان هم حل شده است و برای صادرات توانمندی‌های زیادی داریم، یادآورشد: نسبت به سایر استان‌ها حجم درآمد خوبی در حوزه صادرات داریم.

وی گفت: رئیس کمیسیون صنایع مجلس، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی است و این یک مزیت برای استان زنجان است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار