کد خبر: ۹۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
رئیس اداره بهزیستی میامی:
میامی- رئیس اداره بهزیستی میامی با بیان اینکه بالغ بر یک هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی این شهرستان قرار دارند، گفت: از این تعداد ۸۱۵ نفر مستمری بگیر بهزیستی هستند.

یک هزار نفر از مردم میامی تحت پوشش بهزیستی هستند

عیسی جلالی در گفتگو با آرانیوز، ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۹۳ نفر در شهرستان میامی تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، ابراز داشت: ۹۴۸ مددجو توانبخشی و ۲۴۵ مددجو اجتماعی از خدمات بهزیستی میامی استفاده می‌کنند و از این تعداد تنها ۸۱۵ نفر از این سازمان مستمری بگیر هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین مددجویان میامی را با ۲۸۸ نفر و ۲۹۰ نفر به ترتیب معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی را شامل می‌شود، افزود: ۱۴ نفر با ضایعه نخاعی، ۹۶ نفر با مشکلات بینایی، ۱۱۴ نفر با ناهنجاری‌های شنوایی، ۴۲ نفر مددجو با مشکل صوت و گفتار، ۱۱۸ بیمار روانی و ۱۲۳ زن سرپرست خانوار و ۲۳ دوقلو از خدمات بهزیستی میامی بهره مند هستند.

رئیس اداره بهزیستی میامی ضمن بیان اینکه با توجه به رویکرد بهزیستی مبنی بر توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف، طی سال گذشته پیرامون اشتغال ۸۵ نفر در این شهرستان وام گرفتند، ابراز داشت: ۸۶ پرونده جدید نیز برای مددجویان تشکیل شده که این افراد در شرف وام گرفتن هستند.

جلالی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۲۹ مورد کمک هزینه توانبخشی به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: ۳۱ مورد نیز کمک هزینه توان پزشکی نیز پرداخت و ۸۳ مورد نیز به مددجویان پیرامون درمان کمک شده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۰۹ مورد کمک هزینه ایاب ذهاب، کمک هزینه ۵۳ دانش‌آموز، ۲۴ مورد کمک هزینه سرمایه کار، ۱۸۳ مورد کمک هزینه امرار معاش و ۷۸ مورد کمک هزینه مناسب سازی مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار