کد خبر: ۹۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سمنان:
سمنان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، گفت: با هدف حمایت از دامداران و تامین علوفه دامی ۲۸۶ میلیارد تومان تسهیلات دامدار کارت در استان پرداخت شده است.

۲۸۶ میلیارد تومان تسهیلات دامدار کارت در سمنان پرداخت شد

به گزارش آرانیوز، محمد رضا صادقی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند تأمین و عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی به میزبانی استانداری با بیان اینکه جلسه شورای آرد و نان استان در کمترین زمان ممکن برگزار شود، ابراز کرد: مقوله تأمین و نظارت بر چرخه آرد دارای اهمیت است.

وی با اشاره به نزدیکی ماه محرم افزود: پیگیری‌ها در رابطه با تأمین کالاها برای برنامه‌های هیئت‌های مذهبی و استفاده از ۱۰۰ درصد ظرفیت‌ها به منظور حمایت لازم در بحث ماه محرم، در دستور کار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان همچنین ادامه داد: جلسات کارشناسی به منظور پیگیری امور و قیمت گذاری کالاهای اساسی انجام خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه بیش از ۲۸۶ میلیارد تومان تسهیلات دامدار کارت در استان تاکنون به متقاضیان پرداخت شده و استان سمنان جز پیشگامان این طرح است، گفت: هدف این طرح تأمین نهاده‌های دامی و علوفه مورد نیاز دامداران است.

وی در خاتمه افزود: از ظرفیت بسیج به منظور بازرسی و نظارت بر بازار استان به بهترین نحو ممکن استفاده شده که در آینده نیز این مهم ادامه خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار