کد خبر: ۹۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
استاندار قزوین:
قزوین - استاندار قزوین با بیان اینکه تسهیلات بانکی باید هر چه سریع‌تر پرداخت شود، گفت: شرایط تسهیلات و روند پرداخت آن باید در کارگروه‌ها بررسی و تسهیلات به دور از نگاه سخت گیرانه پرداخت شود.

بانک‌ها از نگاه سخت گیرانه در پرداخت تسهیلات مسکن پرهیز کنند

به گزارش آرانیوز، محمد مهدی اعلایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین اظهار کرد: زمین‌های مرغوب کشاورزی به هیچ وجه نباید در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شود و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی نباید صورت گیرد.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها افرادی به دنبال این هستند که پروژه نهضت مسکن را به سمت اراضی اشخاص خاص هدایت کنند ولی آنها باید بدانند که این کار به طور قطع انجام نخواهد شد و مجموعه مدیریتی استان زیر بار چنین موضوعی نخواهد رفت.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای تأمین زیرساخت پروژه‌های مسکن مذاکراتی با وزیر راه و شهرسازی انجام شده است و مقرر شد زیرساخت‌های این پروژه از محل فروش زمین‌های دولتی تأمین شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه بانک‌ها باید برای اجرای پروژه نهضت مسکن همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: اقدامات بانک‌ها در این زمینه باید در شورای عالی بانک‌ها بررسی و نتایج حاصل در شورای تأمین مسکن مطرح شود.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی در مسیر اجرای پروژه نهضت مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است و تأخیر در این مسیر به ضرر متقاضیان مسکن خواهد بود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار