کد خبر: ۹۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:
زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان،گفت: همزمان با هفته بهزیستی ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار می شود.

۲۲ واحد مسکونی به مددجویان  تحت پوشش بهزیستی واگذار می شود

به گزارش آرانیوز، سلمان حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از افتتاح ۴۷ طرح و پروژه در هفته بهزیستی در استان زنجان خبر داد و گفت: در این میان ۲۲ واحد مسکن مددجویی، ۲۳ طرح اشتغالزایی، یک مرکز شبانه روزی توانبخشی مراقبتی بیماران روان مزمن، یک مرکز توانمند سازی وصیانت اجتماعی از بهبود یافتگان در این هفته افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی در ساختمان کارخانه کبریت سابق زنجان هم برگزار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به اینکه توانمند سازی جزو برنامه و اهداف بهزیستی است، گفت: هفته بهزیستی بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و آگاه سازی عموم مردم است.

حسینی تاکید کرد: برگزاری نشست خبری مدیرکل بهزیستی با اصحاب رسانه، برگزاری جلسه مناسب سازی با حضور استاندار زنجان، رونمائی از اپلیکیشن ویژه ناشنوایان، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان، ملاقات عمومی مسجد محور، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و مانور اورژانس اجتماعی و خودروهای سیار ۱۲۳ از برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: همچنین برگزاری مراسم میثاق با شهدا و مراسم غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مزار شهدای گمنام از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار