کد خبر: ۹۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
معاون هماهنگی امور بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از صرف هزینه هشت میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان مرکز خدمات حوزه های علمیه استان خبر داد.

 بهارک نصر  در دیدار جانشین ریاست و معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری حدود ۲۷ درصد رشد داشته که امیدواریم میزان تخصیص این اعتبارات نیز بهتر از گذشته باشد.

وی افزود: تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال گذشته ۵۰ درصد بود و بخش عمده ای از این تخصیص نیز به صورت اوراق خزانه اسلامی صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: رویکرد ما در سازمان این است که اعتبارات، به سمت پروژه های نیمه تمامی که درصد پیشرفت بالاتر و حالت استراتژیک و اثرگذاری بیشتری دارند، سوق یابد.

وی خاطرنشان کرد: حتی المقدور تمام تلاش خود را در جهت تامین اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان مرکز خدمات حوزه های علمیه استان به کار خواهیم بست.

مظلومیت ساختمان های اداری شهر تبریز
سید علا رفیعی، جانشین ریاست و معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب ساختمان مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: به نظر می رسد شهر تبریز نسبت به تکمیل و تجهیز ساختمان های اداری مظلوم واقع شده است که علت اصلی آن محدودیت منابع و اعتبارات دولتی است.

 
برچسب ها: تبریز ، خدمات ، معاون
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار