کد خبر: ۹۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری حل مشکلات دشتستان گفت: وزیر نیرو دستورات لازم را برای بهبود وضعیت آب و برق دشتستان صادر کرده است.
نماینده دشتستان در مجلس: وزیر نیرو دستورات لازم برای بهبود وضعیت آب و برق دشتستان صادر کرد

به گزارش آرانیوزاز دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در بررسی وضعیت آب آشامیدنی شهرستان دشتستان به مذاکره با وزیر نیرو اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه آب و برق دشتستان و نیز پروژه‌های وزارت نیرو در شهرستان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر نیرو اقدامات مهمی در حل برخی مشکلات دشتستان صادر کرد افزود: در این دیدار، وزیر نیرو دستورات لازم را برای بهبود وضعیت آب و برق دشتستان صادر کرد.

وی با بیان اینکه این دومین ملاقات با وزیر نیرو در یک ماه اخیر و در پی بروز برخی مشکلات بوده است گفت: دشتستان در حوزه آبرسانی دچار مشکلات مهم عدیده‌ای است که راهکارهای لازم برای برون رفت از این وضعیت ارائه شده است.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با معاون امور آب و آب و فاضلاب وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در این دیدار اهم مسائل آب دشتستان از جمله امنیت آب، سدهای دالکی، دهرود، عنبری و تنگ رود، لزوم نوسازی شبکه، خط انتقال آب و آبرسانی به روستاهای فاقد آب، افزایش سهمیه آب از خط کوثر، تعمیر و تکمیل پروژه‌های آبرسانی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار