کد خبر: ۹۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
استاندار لرستان با انتقاد از عملکرد برخی بانک های استان در پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری، گفت: سرعت عمل برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری پایین بوده و عملکرد بسیار ضعیفی دارند.
انتقاد استاندار لرستان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سفر رئیس جمهور/ نمره مردودی به بانک‌ها

به گزارش آرانيوز از خرم‌آباد، فرهاد زیویار شامگاه گذشته در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های لرستان در سالن جلسات استانداری، اظهار داشت:  این جلسه در راستای بند الف تبصره 18 و تسهیلات قرض الحسنه 15 میلیون تومانی سفر ریاست جمهوری به لرستان تشکیل شده است.

وی افزود: به جهت دیر ابلاغ شدن این اعتبارات، جذب هم با تاخیر همراه بوده و کندی تقاضا و تکمیل تقاضاها نیز بر این موضوع تاثیرگذار بوده است.

زیویار با انتقاد از عملکرد برخی بانک های استان در پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری، گفت: سرعت عمل برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهوری پایین است و در این زمینه عملکرد ضعیفی دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات اصلی و فرعی با بانک‌های استان، افزود:  در این راستا بازدید میدانی و سرکشی از شعبات بانک‌ها نیز انجام شده اما برخی از بانک‌ها سرعت عمل بسیار پایینی دارند. 

زیویار تصریح کرد: در مدت زمان 10 روز باقی مانده بانک‌های استان چه شق‌القمری می‌خواهند انجام دهند، از عملکرد بانک‌ها کاملا مایوس شده‌ام. 

 

استاندار لرستان با بیان اینکه گاهی برای متقاضیان دریافت تسهیلات، شرط و شروط‌های بسیاری گذاشته می‌شود، عنوان کرد:  انتظار داشتیم در دهه آخر تیرماه، عملکرد پرداختی بانک‌ها از 40 درصد عبور کند.

وی ادامه داد: متاسفانه تنها 2 بانک عملکردشان 40 درصد به بالا است و مابقی متاسفانه عملکرد ضعیفی دارند. 

زیویار با بیان اینکه سه جلسه تاکنون برگزار شده و عملکرد برخی بانک‌ها کمتر از 15 درصد است، تصریح کرد: پس از ماه‌ها عملکرد بانکی از 13 درصد به 15 درصد رسیده و چه شق‌القمری  باید بشود که این 15 درصد به 17 درصد یا بیشتر برسد. 

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌های استان، گفت: بعضی بانک‌ها عملکرد بالایی در پرداخت دارند و برخی‌ از آنها نیز پس از هفته‌ها تلاش تنها 13 درصد پیشرفت دارند و این پذیرفتنی نیست.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار