کد خبر: ۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
رئیس کل دادگستری استان کردستان:
سنندج- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: از ۲۱ خردادماه تا ۲۱ تیرماه سال جاری، قریب به ۲۲ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در استان رفع تصرف شد.

۲۲ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی طی یک ماه اخیر رفع تصرف شد

به گزارش آرانيوز، حجت الاسلام حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای سند تحول و تعالی و تأکیدات رئیس قوه قضائیه، برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از راهبردهای مهم دادگستری کردستان است.

وی افزود: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف قریب به ۲۲ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان طی یک ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: از این میزان ۲۰ هکتار مربوط به منابع طبیعی، هشت هزار و ۳۰۰ مترمربع مربوط به راه و شهرسازی و سه هزار و ۲۰۰ متر مربع مربوط به جهاد کشاورزی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اعلام کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده در استان بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال است.

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با متصرفین به حقوق عامه، بهترین راهبرد در مقابله با پدیده شوم زمین خواری است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار