کد خبر: ۹۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت کمی ابری و در ساعات بعد‌از‌ظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
گرد و خاک اصفهان را در بر می‌گیرد

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با آرانیوز دراصفهان، با اشاره به وضعیت هوای استان، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار طی سه روز آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و برای فردا عصر گاهی وزش باد شدید به ویژه در نیمه شرقی همراه با گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق جنوبی استان نیز وزش باد شدید خواهیم داشت، گفت: ماندگاری هوای گرم در نیمه غربی استان تا روز سه شنبه ادامه دارد.

علی‌عسگریان ادامه داد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده تا دو درجه افزایش خواهد داشت و  حد اکثر دمای شهر اصفهان 42 درجه سانتیگراد و حداقل 25 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: خنک‌ترین شهر استان بویین میاندشت با 16 درجه سانتیگراد و گرم‌ترین شهرهای استان هم کاشان و خور و بیابانک با دمای 44 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه گرمای استان در هفته گذشته کم سابقه بوده، اظهار داشت: امروز و فردا هم هوا گرم خواهد بود ولی از روز چهارشنبه به بعد بین شاهد سه تا پنج درجه کاهش دما در سطح استان خواهیم بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار