کد خبر: ۹۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۸۱۳ نانوایی در استان وجود دارد، گفت: ۵۴۵ نانوایی استان به کارتخوان هوشمند مجهز شدند.
۵۴۵ نانوایی استان چهارمحال و بختیاری به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، نعمت‌الله تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بازدید از نانوایی‌های سطح شهر شهرکرد اظهار داشت: طرح هدفمند کردن و مردمی‌سازی یارانه‌ها حدود یک ماه است که در استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا شدن است. در این طرح طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید فروش نان در نانوایی‌ها مشخص و هدفمند شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات نانوایی‌ها در طرح مذکور در اختیار ما قرار می‌گیرد، بیان کرد: 813 نانوایی نوع یک و نوع دو در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به پخت نان هستند که کلیه این نانوایی‌ها باید به سیستم کارتخوان هوشمند مجهز شوند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 545 نانوایی به کارتخوان هوشمند مجهز شدند، ادامه داد: میزان فروش نان در هر نانوایی در این طرح مشخص می‌شود و با توجه به اینکه این طرح باعث می‌شود آرد خارج از شبکه توزیع نشود، افزایش کیفیت نان نیز انتظار می‌رود.

 

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: ضمنا برای خرید نان علاوه بر استفاده از کارتخوان‌های هوشمند، مردم می‌توانند با حضور در نانوایی از دو فرآیند تعبیه شده دیگر، اول اپلیکشینی به نام بیت و همچنین یک کد دستوری، نان خود را خریداری و پرداخت خود را انجام دهند.

 

 
برچسب ها: قیمت نان ، کشاورزی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار