کد خبر: ۹۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از موافقت وزارت علوم با ایجاد سه رشته‌محل جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش آرانیوز از سمنان، رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تأسیس سه رشته برای سال تحصیلی 1402- 1401 در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان موافقت کرد.

وی گفت: مجوز تأسیس رشته مهندسی حرفه‌ای فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و کارشناسی ناپیوسته انیمیشن دیجیتال و کاردانی امور اداری برای دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اخذ شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: در راستای آمایش رشته‌ها، ضرورت کارآفرینی، افزایش مهارت‌آموزی و برطرف کردن نیازهای صنعت، مجوز سه رشته جدید برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان صادر شد که از مهرماه سال جاری دانشجو در این دانشکده‌ها پذیرفته می‌شود.

نقدی ادامه داد: با اضافه شدن این سه رشته به سبد آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، تعداد رشته‌های این دانشگاه به 59 رسیده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از چهار هزار دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم است، اضافه کرد: ثبت‌نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 14 تیرماه آغاز شده و تا 21 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش فارس؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار