کد خبر: ۹۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
معاون آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نیروهای تربیت‌شده فنی حرفه‌ای مهارت‌های آموزشی واقعی را بدون محدودیت ظرف 18 ماه در واحدهای تولیدی فرامی‌گیرند و یک مربی از سازمان فنی و حرفه‌ای نیز برکار نظارت دارد و محتوای تئوری را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

به گزارش آرانیوز از شهرکرد محمدرضا شاه‌پسند صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: قصد داریم در سازمان فنی و حرفه‌‍‌ای بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کنیم در این راستا کارگروه مهارت‌آموزی ایجاد شده تا بتوان هم نظام آموزشی را اصلاح کرد و هم برنامه‌های آموزشی را به سمت کاربردی شدن و تقاضامحور شدن پیش برد.

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: نیروهای تربیت‌شده در این راستا مهارت‌های آموزشی واقعی را بدون محدودیت ظرف ۱۸ ماه فرامی‌گیرند، این افراد تا سقف ۱۵ نفر در هر واحد تولیدی حضور پیدا می‌کنند و یک مربی از سازمان فنی و حرفه‌ای نیز بر کار نظارت دارد و محتوای تئوری را آموزش می‌دهد.

شاه‌پسند افزود: مهارت‌های بنگاه‌داری، ارتباط با مشتری، بهبود تراز مالی و دیگر مهارت‌های مورد نیاز برای تاسیس یک واحد صنعتی یا تولیدی در اختیار این افراد در حال تربیت قرار داده می‌شود و با در اختیار گذاشتن QR کد بازرسان سازمان می‌توانند هرزمان به اطلاعات این افراد دست پیدا کنند.

وی در پایان بیان کرد: کارگاه‌ها بر اساس تقاضاهای واحد پذیرنده است و هیچ محدودیتی برای استان‌ها وجود ندارد و هر تعداد واحد پذیرنده اعلام نیاز کنند مجوز دریافت می‌کنند تا نیاز استان برای تربیت نیروهای ورزیده رفع شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار