کد خبر: ۹۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:
زنجان-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان تاکید کرد: تاکنون تغییری در سهمیه آرد نانوایی‌های زنجان اعمال نشده است.

تغییری در سهمیه آرد نانوایی‌های زنجان اعمال نشده است

محمدرضا نادری در گفتگو با  آرانیوز با اشاره به اجرای مطلوب طرح هوشمندسازی نان در زنجان، گفت: بارها این سئوال مطرح بوده که سهمیه آرد نانوایی‌ها بعد از اجرای این طرح دستخوش تغییر خواهد شد، اما باید اظهار کرد که هیچ‌گونه تغییر سهمیه‌ای در این خصوص تا به امروز نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه زمان اجرای طرح جدید عرضه نان در زنجان هنوز ابلاغ نشده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زنجان به عنوان استان پایلوت در این طرح است، به همین خاطر همه زمینه‌ها فراهم شده است تا این طرح به خوبی اجرا شود، با این حال هنوز زمان اجرای قطعی این طرح اعلام نشده است.

نادری با یادآوری اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص زمان دقیق عرصه نان به روش جدید حتماً به طور دقیق اطلاع‌رسانی خواهد شد، اظهار کرد: یکی از دلایل اجرای مطلوب این طرح به صورت پایلوت در استان زنجان، همراه مردم استان و واحدهای نانوایی بود که امیدواریم روند همکاری تداوم داشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه نظارت‌ها بعد از اجرای این طرح تشدید شده است، گفت: این بازدیدها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم از سوی واحدهای نانوایی است تا با توجه به اینکه تغییری در سهمیه آرد این نانوایی‌ها اعمال نشده، شاهد کم‌فروشی از سوی هیچ‌کدام از این واحدها نباشیم.

نادری با بیان اینکه تلاش شده است تا زنجان به عنوان پایلوت اجرای این طرح، بهترین عملکرد را داشته باشد، افزود: در همین راستا و تا به امروز بیش از 1570 واحد نانوایی در استان زنجان به کارت‌خوان جدید تجهیز شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار