کد خبر: ۹۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید با نقد منصفانه به مسئولان کمک کنند و در جهت وحدت و افزایش اعتماد مردم به نظام و انقلاب گام بردارند.
فرمانده سپاه استان قزوین: رسانه‌ها با نقد منصفانه به مسئولان کمک کنند

به گزارش  آرانیوز از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در نشست صمیمی با مدیران و سردبیران رسانه‌های استان قزوین که در سالن جلسات شهید پرویز سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها باید با نقد منصفانه به مسئولان کمک کنند و در جهت وحدت و افزایش اعتماد مردم به نظام و انقلاب گام بردارند.

وی با بیان اینکه امروز همه ما یک تیم هستیم که باید به دشمن گل بزنیم، نه به خودی اضافه کرد: این تیم باید آماده باشد و در وهله نخست به دنبال این باشیم که دشمن نتواند به ما گل بزند و در مرحله بعد هم باید به دنبال زدن گل‌های پیاپی به دشمن باشیم و در روز قلم باید با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی تجدید عهد و پیمان کنیم.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به ضرورت جذب حداکثری نیروهای وفادار به انقلاب ادامه داد: عملکرد ما باید طوری باشد که اشخاص اثرگذار بیرون‌مانده از دایره خدمت هم به این میدان ورود کنند و باید از همه یاران و ظرفیت‌های خدمت‌رسانی در استان قزوین استفاده کنیم تا بتوانیم چالش‌های اقتصادی و اجتماعی پیش رو را از سر بگذرانیم.

وی یادآور شد: به شعارهای خودمان برای تعامل با اهالی رسانه عمل کردیم و امروز درهای سپاه استان قزوین به روی همه خبرنگاران باز است و اجازه نمی‌دهیم کسی در محیط سپاه احساس غریبگی کند. چرا که سپاه نهادی مردمی است و این مردمی بودن را بارها اثبات کرده است.

سپاه قزوین 483 میلیارد تومان کمک معیشتی جمع‌آوری کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه‌های برخی خبرنگاران درباره رفتار نامناسب مدیران گفت: اخلاق‌مداری مدیران مطالبه درستی است. اما باید از خود بپرسیم که چرا شرایط طوری شده که اخلاق‌مداری و پاسخگو بودن یک مدیر جالب و عجیب به نظر می‌آید؟

سردار رفیعی آتانی با ذکر اینکه سپاه پاسداران برای حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برنامه‌هایی دارد، افزود: در حوزه همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه از ابتدای سال 1401 تا امروز 483 میلیارد تومان کمک از خیران جمع‌آوری کردیم که از آن برای بهبود وضعیت معیشتی اقشار محروم و نیازمند جامعه استفاده خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین سپاه پاسداران از طریق بسیج جامعه کشاورزی برای ارتقای امنیت غذایی و توسعه کشت محصولات راهبردی برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد که ثمرات آن در آینده نزدیک اطلا‌ع‌رسانی می‌شود. داریم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار