کد خبر: ۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه در عملیات امروز صبح خود توانست گروهی از مظنونان حملات تروریستی جمعه‌شب از جمله مغز متفکر آن را در حومه شمالی پاریس به محاصره خود در آورند.

پاریس دوباره در التهاب

«به گزارش خبرنگار بین الملل آرانیوز»

نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه از بامداد امروز عملیاتی ویژه را در منطقه سنت‌دونی در شمال پاریس برای دستگیری مظنونان حملات تروریستی جمعه‌شب به این شهر آغاز کردند.

دستگیری 5 مظنون

سی‌ان‌ان گزارش داد که دفتر دادستانی پاریس اعلام کرده است که طی این حمله 5 مظنون دستگیر شده‌اند.

واحدهایی از ارتش فرانسه به محل درگیری‌ها رسیدند

اسکای‌نیوز گزارش داد که واحدهایی از ارتش فرانسه به منطقه سنت‌دنی در شمال پاریس وارد شدند. 

دستکم یکی از مظنونان همچنان مقاومت می‌کند

رسانه‌های خبری اعلام کردند که علیرغم یورش نیروهای پلیس به مخفی‌گاه مظنونان در شمال پلیس و کشته شدن تعدادی از آن‌ها، دستکم یکی از مظنونان همچنان در برابر تسلیم شدن مقاومت می‌کند.

3 مظنون دستگیر؛ 3 مظنون کشته/ یک زن خود را منفجر کرد

نیروهای امنیتی و انتظامی فرانسه در عملیات صبح امروز خود در شمال پاریس توانستند 6 مظنون حملات تروریستی را در آپارتمانی به محاصره درآورند. در این عملیات، نیروهای امنیتی توانستند سه تن را دستگیر کنند. سه تن دیگر از مظنونان نیز کشته شدند.

طبق این گزارش، یکی از مظنونان که زن بود، با یک اقدام انتحاری خود را منفجر کرد.

مجروحیت 3 پلیس و دستگیری 2 مظنون

راشاتودی گزارش داد که در ادامه علمیات ضدتروریستی نیروهای امنیتی فرانسه در شمال پاریس، تاکنون 3 پلیس مجروح شده و 2 دو تن از مظنونان بازداشت شده‌اند.

دستکم یک مظنون کشته شد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که در عملیات ضدتروریست امروز صبح در شمال پاریس، دستکم یک تن از مظنونان به محاصره درآمده هدف شلیک گلوله نیروهای پلیس قرار گرفته و کشته شد.

7 انفجار در شمال پاریس

آسوشیتدپرس گزارش داد که 7 انفجار در سنت دونی، محل عملیات پلیس فرانسه در شمال پاریس علیه مظنونان حملات تروریستی رخ داد.

مغز متفکر در محاصره

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس این کشور اعلام کرد که مغز متفکر حملات تروریستی جمعه‌شب به پاریس در عملیات امروز صبح نیروهای ویژه به محاصره در آمده است.

بنا به گزارش رسانه‌های فرانوسی، نیروهای امنیتی فرانسه در ادامه عملیات جستجوی خود برای یافتن افراد مرتبط با حملات تروریستی جمعه‌شب در شمال پاریس، توانستند چند مظنون را در آپارتمانی در شمال این شهر به محاصره درآورند.

دو پلیس مجروح شدند

منابع مطلع به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند که طی این عملیات و بر اثر تیراندزی‌ها دو تن از نیروهای پلیس فرانسه زخمی شدند.

عملیات نیروهای امنیتی و انتظامی فرانسوی در منطقه «سنت‌دونی» در شمال پاریس پیش از طلوع آفتاب آغاز شد و تیراندازی‌های متقابل همچنان ادامه دارد.

با این حال یک منبع مطلع به خبرگزاری فرانسه گفت که یک واحد عملیات ویژه از نیروی پلیس فرانسه در این حمله مشارکت داشته است.

نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه، پس از حملات شش‌گانه تروریستی جمعه‌شب به پاریس، عملیات گسترده‌ای را در جستجوی افراد دخیل در این حملات آغاز کرده و تاکنون توانسته‌اند چندین تن را بازداشت کنند.

در حملات جمعه‌شب به پاریس دستکم 132 تن جان باخته و حدود 350 نفر دیگر زخمی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار