کد خبر: ۹۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
استاندار سمنان با اشاره به اجرای موفق طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان سمنان گفت: خوشبختانه این طرح با مشارکت مردم، اصناف و بازاریان به خوبی اجرا شد.
اجرای موفق طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان سمنان

به گزارش آرانیوز از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در گردهمایی اتحادیه‌های صنفی شهرستان شاهرود که با حضور خانی، نماینده مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، جلالی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد اظهار داشت: سمنان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی دارد و باید برنامه‌ریزی برای ورود مسافر به استان انجام شود تا شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان سمنان گفت: خوشبختانه این طرح با مشارکت مردم، اصناف و بازاریان به خوبی اجرا شد و در اجرای این طرح اقلام اساسی در استان تأمین بود و مشکلی وجود نداشت.

استاندار سمنان با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای حمایت از تولید و احیای واحد راکد تولیدی گفت: در استان تا کنون 40 واحد تولیدی که به صورت صددرصدی راکد بودند به چرخه تولید برگشته و دوباره احیا شدند.

هاشمی با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اعتبارات خوبی به استان اختصاص یافت به اقدامات انجام شده در حوزه طرح نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه طرح نهضت ملی مسکن نیز اقدامات مطلوبی در استان انجام شده است.

وی از پرداخت 14.4 درصد تسهیلات رونق تولید کل کشور به بخش تولید این استان خبر داد و افزود: استان سمنان رتبه برتر کشوری در حوزه اشتغال را کسب کرده است.

استاندار سمنان با اشاره به پرداخت‌ تسهیلات دامدار کارت در استان سمنان به بهره‌برداران این بخش گفت: استان سمنان از نظر میزان تسهیلات پرداختی در کشور رتبه سوم‌ را دارد.

هاشمی اضافه کرد: تاکنون هفت هزار و 850 فقره پرونده تسهیلات حمایتی دامدار کارت در استان سمنان به بانک معرفی شدند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام‌ معظم‌ رهبری مبنی بر لزوم امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردم گفت: این مهم از طریق تلاش و روحیه جهادی و رفع مشکلات مردم محقق می‌شود.

تأکید استاندار سمنان به مدیران کل برای تفویض اختیار به مدیران شهرستانی

استاندار سمنان گفت: در راستای خدمت به مردم و تسهیل رسیدگی به امور آنان مدیران کل به مدیران شهرستانی تفویض اختیار کنند تا مردم امورشان راحت‌تر انجام شود.

 

هاشمی بر ضرورت رسیدگی به مشکلات اقشار مختلف مردم و به‌ویژه مطالبات و مشکلات اصناف،‌ کسبه و بازاریان‌ استان تأکید کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار