کد خبر: ۹۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبر داد؛
قزوین - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با بیان اینکه ۵۳ درصد مشترکین خانگی در استان قزوین مصرف را مدیریت می‌کنند، گفت: ۴۱ درصد از مشترکین در قزوین نیز پرمصرف محسوب می‌شوند.

مدیریت مصرف بهینه آب توسط ۵۳ درصد مشترکین در قزوین

به گزارش  آرانیوز داراب بیرنوندی صبح یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: از نظر خشکسالی دو سال اخیر از سال‌های بسیار سخت و بی سابقه‌ای برای استان قزوین بوده است.

وی افزود: در یکسال اخیر برای حل مشکلات تأمین آب استان قزوین، ۲۶ حلقه چاه جدید حفر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: افتتاح شبکه فاضلاب شهر شال و همچنین افتتاح ۱۴ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در استان قزوین از دیگر اقداماتی بوده که انجام شده است.

وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سال گذشته رتبه دوم عملکرد را در بین مدیران استانی و رتبه نخست جشنواره شهید رجایی را کسب کرده است.

بیرنوندی تصریح کرد: هر کولری که در فصل گرما روشن می‌شود ۲۰۰ لیتر آب در طول شبانه روز مصرف می‌کند و این معادل مصرف یک نفر در روز است.

وی با بیان اینکه منابع آب زیرزمینی در قزوین هر سال محدودتر می‌شود، تأکید کرد: تأسیس ۱۰ حلقه چاه و بازسازی ۷ حلقه چاه جدید از جمله اقداماتی بوده که در تابستان امسال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با بیان اینکه ۵۳ درصد مشترکین خانگی در استان قزوین مصرف را مدیریت می‌کنند، بیان کرد: ۴۱ درصد مشترک پر مصرف و ۶ درصد مشترکین نیز در قزوین دو برابر الگو مصرف می‌کنند.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار لیتر الگوی مصرف مردم قزوین در ماه است که نیاز است با مدیریت مصرف کاهش یابد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار