کد خبر: ۹۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
استاندار فارس تاکید کرد؛
شیراز - استاندار فارس گفت: پیشرفت و توسعه شهرستان جویم نیاز به برنامه های میان مدت و بلند مدت دارد و با تلاش و همفکری، مشکلات به تدریج برطرف می شود.

مشکلات شهرستان جدید جویم با برنامه ریزی رفع می شود

به گزارش آرانیوز، محمدهادی ایمانیه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان جدیدالتاسیس جویم در استان فارس، ضمن تبریک ماه ذی‌الحجه، فرهنگ عمیق، اصالت و دیانت این دیار را مورد توجه قرار داد و افزود: مردمانی نیک اندیش که هر جای دنیا باشند، سرزمین خودشان را فراموش نمی‌کنند و با تمام قوا سعی می‌کنند رفاه و آسایش را با شهروندان زادگاه خود تقسیم کنند.

وی حضور مردم و مسئولین شهرستان‌های همجوار را در آئین معرفی اولین فرماندار جویم نشان از اتحاد مردم منطقه دانست و گفت: دست خداوند با مردم دیار جویم خواهد بود چراکه با همدلی مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

ایمانیه سبقه مبارزاتی مردم جنوب فارس در مقابل استعمار را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این سرزمین حکومت اسلامی برای مقابله با ظلم و استکبار برپا کرد و مردم شجاع کمک کرده که این سرزمین ماندگار باشد.

استاندار فارس با بیان اینکه پیشرفت و توسعه شهرستان جویم نیاز به برنامه‌های میان مدت و بلند مدت دارد، خاطرنشان کرد: با تلاش و همفکری، مشکلات به تدریج برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بهتر در امور اجتماعی و فرهنگی شایسته مردم ما است، گفت: جویم می‌تواند پیشتاز در رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی باشد؛ رهبر معظم انقلاب طی چندین سال گذشته طرح صیانت از جمعیت را مورد تاکید قرار دادند بنابراین با تصویب این طرح توسط مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و نخبگان شهرستان‌ها کمک کنند تا این طرح به نحو مناسب اجرا شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: نباید جامعه پیر و سالمند بر کشور ما غالب شود و جامعه جوان ما می‌تواند باعث ترقی و رشد روز افزون کشور باشد؛ یکی از امتیازات میهن ما، جامعه جوان می‌باشد و جزو ترفند دشمنان بود که ما را در مسیر و روند اشتباه جمعیت قرار دهند.

وی راه و آب را جزو عمده مشکلات شهرستان جویم برشمرد و گفت: در حد مقدورات و با تلاش مشکلات را پیگیری و رفع کنیم. تسریع در تکمیل بیمارستان جویم از جمله موارد در اولویت این منطقه خواهد بود.

ایمانیه ادامه داد: مشکلات کمبود آب مشکل همیشگی در این خطه بوده که با روش‌های نوین و فناوری برطرف خواهد شد. استاندار فارس بر استفاده از نهضت جهش ملی مسکن در راستای تأمین مسکن مناسب برای اهالی منطقه تاکید و با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، دولت مردمی است، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث افزایش توان اجرایی در دولتمردان خواهد شد تا خدمات بهتر ارائه شود.

وی تحولات منطقه جنوب استان فارس را مورد اشاره قرار داد و ضمن تشکر از صبر و هوشیاری مردم، گفت: اهالی بنارویه با خویشتن داری، بردباری و.. از اختلاف افکنی جلوگیری کردند.

ایمانیه «اجرای عدالت» را یکی از شعارهای دولت سیزدهم برشمرد و تاکید کرد: پیشرفت به شکل متوازن بین تمامی شهرها رخ خواهد داد و به شکل متعادل در خطه جنوب استان شاهد رعایت عدالت در توزیع امکانات و توسعه همه جانبه خواهیم بود.

او جویم را سی و هفتمین شهرستان استان اعلام و اضافه کرد: قطعاً جدول مشخصی برای استقرار ادارات در شهرستان جویم برنامه ریزی می‌شود؛ اما لازمه آن همکاری مردم و خیرین است تا کما فی سابق در کنار دولت برای خدمت رسانی بهتر همراه باشند.

ایمانیه ارتقا جویم به شهرستان را آغاز مسیری دانست که در آن تلاش مردم در کنار کوشش مسئولان موفقیت را رقم خواهد زد.

بر اساس این گزارش، با حکم استاندار فارس نعمت اله اکبری نژاد به عنوان نخستین سرپرست فرمانداری شهرستان جویم انتخاب شد.

جویم از مناطق تحت پوشش لارستان بود که پس از ۸۰ سال، به شهرستان ارتقا یافت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار