کد خبر: ۹۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
معاون استاندار مازندران:
تنکابن - معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران گفت: مازندران از آسیب های اجتمایی مانند طلاق و اعتیاد دچار ضربه و خسارت جدی شده است.

مازندران از آسیب های اجتماعی دچار خسارت شده است

به گزارش آرانیوز ، روح الله سلگی پیش ازظهر شنبه در نشست بررسی مناطق آسیب زا با محوریت محله‌ی اشرف آباد تنکابن در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه، استان مازندران با پیشینه غنی و قوی تاریخی و ولایی در زمینه آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد و مباحث فرهنگی در سال‌های اخیر دچار ضربه‌های جدی شده است.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده، مهمترین علل افزایش پدیده‌هایی چون طلاق و اعتیاد و.. در مازندران بویژه در غرب این استان به گردشگری بی برنامه و بی هدف در آن برمی گردد.

سلگی با تاکید براین که نافی حضور گردشگران در مازندران نبوده و معتقد است که باید زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی برای جذب گردشگر در استان فراهم شود، تصریح کرد: اما باید کارگروه‌های توانمند تشکیل شده و عوامل آسیب زای فرهنگی حضور گردشگران در منطقه بررسی و جهت رفع آن راهکار مناسب و سازنده پیشنهاد شود.

وی اظهار داشت: تغییر باورها و ارتقا سطح تفکر، اشتغال و اخذ تسهیلات تولیدی، مهارت آموزی و ایجاد شرکت‌های تعاونی تولیدی از جمله اقداماتی است که باید در مناطق آسیب زا انجام شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار