کد خبر: ۹۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
دستیار ویژه رییس جمهور در مردمی سازی دولت:
عبودتیان گفت: عقلانیت حاکم بر جامعه امروز تغییر کرده و همین موضوع سبب تسریع در مردمی سازی حاکمیت می‌شود.

عقلانیت حاکم بر جامعه مردمی سازی حکمرانی را تسریع می‌کندبه گزارش آرانیوز، سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رییس جمهور در مردمی سازی دولت ظهر پنجشنبه در نشست فصلی دبیران مجامع مطالبه گران مردمی کشور در سالن اجتماعات باغستان قزوین برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین از نظر منابع انسانی انقلابی یک استان غنی محسوب می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در مردمی سازی دولت مطرح کرد: اتفاق خوبی که در یک دهه گذشته در کشور اتفاق افتاده این است که جوانان مستعد حکمرانی که تفکر انقلابی دارند وارد عرصه شده‌اند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب در این دهه با یک برنامه جامع، هویت سازی این جریان را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به دغدغه‌های فعالان و مطالبه گران مردمی عنوان کرد: خوشبختانه عقلانیت در مسئله جمع دیده می‌شود و همین افراد حلقه مفقوده اتصال امت و حاکمیت و بازوی ولی امر مسلمین در میان میان امت هستند.

این مسئول گفت: ویژگی مشترک جوان انقلابی جسارت و اعتقاد راسخ است و امید رهبر انقلاب نیز در این سال‌ها به این جوانان بوده چرا که در یک سخنرانی در سال ۹۵ فرمودند به لحاظ تربیت نیروهای انقلابی از گذشته به مراتب جلوتریم و می‌بینیم امروز نیرو هایی در جامعه هستند که ریزگروه و سازمانی نیستند و لی مطالبه گر و انقلابی محسوب می‌شوند.

عبودتیان با بیان این نکته که جمع حاضر خط شکنان مردمی هستند توضیح داد: این کار باید استمرار داشته باشد، حکمرانی مردمی در بالادست دولت پذیرفته شده و نگاه رئیس جمهور بر مردمی شدن حکمرانی است ولی در بدنه دولت هنوز نواقصی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دو ویژگی ارزشمند در نیروهای مردمی و انقلابی مطالبه گر وجود دارد، بیان کرد: نکته اول اینکه مبانی دینی و معرفتی در این افراد غنی است و نکته دوم اینکه عناصر میدانی جریان حزب‌اللهی ایده‌های ناب و انقلابی دارند و این ایده‌ها به راحتی همه مردم را درگیر و مشارکت عامه ایجاد می‌نماید و هر دوی این موارد مایه بهجت است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در مردمی سازی دولت با بیان این نکته که ده‌ها سند بالادستی برای حکمرانی مردمی وجود دارد تاکید کرد: امروز با اتفاقاتی که کشور از سر گذرانده بیداری خوبی در جامعه شکل گرفته است، برای مثال امروز همه می‌دانند که برجام خسران بود و عقلانیت در جامعه وجود دارد.

وی در خاتمه گفت: مردمی سازی، دغدغه جدی دولت است و امروز در این زمینه نسخه واحدی وجود دارد که بنا است در کل کشور مورد بهره قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار