کد خبر: ۹۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار عوامل بانکی استان بر رعایت موازین شرعی، توجه به اهداف مقام معظم رهبری و تسهیل خدمات و تکریم مردم تاکید کرد.
امام جمعه زاهدان: تسهیل خدمات و تکریم مردم اولویت بانک‌ها قرار گیرد

به گزارش آرانیوز از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیرعامل شعب یکی از بانک‌ها اظهار داشت: مردم سیستان‌وبلوچستان مردمانی شریف، نجیب و صبور هستند که شادی دل آن‌ها رضایت الهی و نیز پیامبر اکرم(ص) را در پی خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: گزارش ارائه شده در خصوص عملکرد بانک مبنی بر عملیاتی سازی بیانات مقام معظم رهبری است که چنین چیزی دارای اهمیت و ارزش مضاعف است چرا که گسترش خدمات عامل تحکیم پایه‌های نظام اسلامی خواهد شد.

 

 آیت‌الله محامی با اشاره به تاثیرگذاری مثبت یا منفی بانک‌ها در اقتصاد، معیشت مردم و آبادانی کشور بیان داشت: در شرایط اقتصادی کنونی و گلایه مردم از بانک‌ها اگر بتوانید ذهنیت‌ها را تغییر داده و برای سایر بانک‌ها تبدیل به یک الگو شوید کار بسیار شایسته و تاثیرگذاری است.

 وی با تاکید بر لزوم رعایت موازین شرعی، توجه به اهداف مقام معظم رهبری، تسهیل خدمات و تکریم مردم ادامه داد: گاهی خدمات دارای پیچ و خم های اداری است که از شیرینی کار کم کرده و کام مردم را تلخ می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمن از هیچ تلاشی برای ایجاد نا امیدی در سطع جامعه دریغ نخواهد کرد و خدمات شما برای مردم امید آفرین و کمک کننده است.

 آیت‌الله محامی خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر خدمات صورت گرفته شد و عنوان کرد: اطلاع‌رسانی خدمات بانکی از جهات مختلف تاثیر گذار است ابتدا اینکه میزان مراودات و سرمایه‌گذاری‌ مردم در بانک بیشتر می‌شود و در گام دوم خدمات نظام را بیان می‌کنید و محل رجوع نیازمندان خواهید بود که چنین چیزی عامل خرسندی مردم است.

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره بر امیدآفرینی در سطح جامعه تاکید دارند و ایشان از مصادیق بارز امیدآفرینی در سطح جامعه می‌باشند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار