کد خبر: ۹۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اتفاق خوبی در دیپلماسی نفتی رخ داده و درآمدهای خوبی هم برای کشور به‌وجود آورده که می‌تواند قسمتی از مشکلات کشور را حل کند.

اتفاق بسیار خوبی در حوزه دیپلماسی نفتی صورت گرفته است

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام موسی احمدی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس درباره با بعضی از موضوعات از وزیر نفت سوال داشتند که امروز در یک اتفاق خوب ما در جلسه کمیسیون شاهد حضور وزیر نفت و تمامی معاونین شان بودیم.

وی در ادامه افزود: در این جلسه سوالاتی که دوستان مطرح کردند توسط وزیر نفت  پاسخ داده شد و اعضای کمیسیون مهلت به این وزارت خانه دادند تا دغدغه بیان شده حل شود به همین علت به رای کمیسیون نرسید.

احمدی در ادامه بیان کرد: فقط آقای رضاخواه نماینده تهران سوالاتی داشت در زمینه مهار آلایندگی که قانع نشد و قرار شد  در صحن این گزارش مطرح توسط نمایندگان قضاوت شود.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در پایان با بیان اینکه ما شاهد تلاش وزیر نفت هستیم، خاطر نشان کرد: در مورد بحث وزارت نفت حقیقتا بنده با توجه به تجربه ای که در مجلس در دوره های قبل دارم عرض میکنم که در حال حاضر در وزارت نفت شاهد یک اتفاق بسیار خوب در حوزه دیپلماسی نفت صورت گرفته و این وزارتخانه در ارتباط با کشور ترکمنستان و دیگر کشورهای منطقه تفاهم خوبی برقرار کرده و من فکر میکنم یک دیپلماسی خوبی در بحث فروش نفت اتفاق افتاده و درآمد های خوبی هم برای کشور به وجود آورده که میتواند قسمتی از مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار