کد خبر: ۹۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
امروز مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان برگزار و از «پیام‌آوران نور» تقدیر شد.

به گزارش آرانیوز از همدان، ظهر امروز مراسمی به مناسبت «هفته افشای حقوق بشر آمریکایی» در باغ‌موزه همدان با همکاری دستگاه‌هایی چون بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دفتر پیام‌آوران نور برگزار شد و تعدادی از راویان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا تقدیر شدند.

مسئول موسسه پیام‌آوران نور همدان در این مراسم با بیان اینکه سال ۹۵ دفتر پیام‌آوران ایثار در استان شکل گرفت و طی چهار سال به عنوان برتر کشوری شناخته شده است اظهار کرد: در این راستا آموزش «راهیان نور بین‌المللی» را به مجموعه پیام‌آوران همدان اختصاص داده‌اند که اتفاقی در خوری است.

سید جعفر دعوتی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها برای کشورهای منطقه است بیان کرد: امیدواریم روزی راهیان نور یمن را برگزار کنیم.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران استان همدان نیز با بیان اینکه ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ منافقان کوردل به نیابت از آمریکای جنایتکار اقدام تروریستی علیه مقام معظم رهبری زدند اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از آن واقعه ایشان همچنان زعامت مسلمانان و مستضعفان جهان را بر عهده دارند که روز به روز بر گستره‌ آن افزوده می‌شود.

مجید صفدریان با بیان اینکه از ششم تا دوازدهم تیرماه توسط عمال آمریکا اتفاقاتی افتاد که می‌توان به بمباران شیمیایی مردم مظلوم سردشت و ترور دکتر بهشتی اشاره کرد گفت: آمریکای جنایتکار با وجود تمام اقدامات ضد بشری؛ هنوز داعیه حقوق بشر را دارد و به همین خاطر یک هفته به نام «افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

وی با تاکید به تبیین ویژگی‌های سفاکانه رژیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر پیشگامان آنها برای جوانان؛ خواستار توجه به این موضوع شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور در جامعه را مهم برشمرد و اظهار کرد: در این هفته برنامه حقوق بشر آمریکایی با سخنرانان برجسته در برخی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن فاضلیان با بیان اینکه روز هشتم سخنرانی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی دفتر معظم کل قوا را در مسجد مهدیه خواهیم داشت گفت: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد که ۳۳ آن را مقام معظم رهبری، به خوبی اداره کردند. 

وی بیان کرد: نسبت به هفته «حقوق بشر آمریکایی» که از ششم تیرماه آغاز می‌شود رهبری تاکید دارند از هفتم عنوان شود و از ششم که روز سوء قصد به جان ایشان است چیزی گفته نشود که نشان از بزرگ‌منشی این شخصیت جهانی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: خواست خداوند متعال بود ایشان بمانند و ۳۳ سال رهبری کنند که هر مقطع آن یک بحران است و اگر رهبری مدبرانه و قدرتمند این مرد بزرگ نبود، هرکدام از این بحران‌ها می‌توانست کشور را به ویرانی بکشاند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار