کد خبر: ۹۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
مسئول مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: این مجمع با همکاری مجموعه های قضایی، فرهنگی و دانشجویی و با نگاهی جهادی پیگیر مصوبات دولت محترم در خراسان شمالی است.

امین عاملی پور، مسئول مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با آرانیوز در بجنورد اظهار کرد: با توجه به سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور به خراسان شمالی و تصویب اعتبارات خوبی که شاهد آن بودیم، اما مهمتر از تصویب، پیگیری و اجرای این مصوبات است.

وی گفت: به همین دلیل مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی خراسان شمالی با همکاری دادستان محترم مرکز استان پیگیر مصوبات دولت محترم در خراسان شمالی است تا با نگاهی جهادی، میوه آن به ثمر برسد و استان از محرومیت خارج شود.

مسئول مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی خراسان شمالی از احصاء اولویت های حقوق عامه خراسان شمالی و ارائه آن به دادستان مرکز استان خبر داد، افزود: با همکاری مجموعه قضایی، فعالان حقوقی فرهنگی و دانشجویان پیگیری تا رفع معضلات اقدام خواهیم کرد.

عاملی پور بیان داشت: مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی در جهت احقاق حقوق عامه اقداماتی در سطح ملی همچون پیگیری پرونده شهید سلیمانی، نهاده های دامی، متروپل و...در پرونده دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار