کد خبر: ۹۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:
قم-معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: استان قم به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به همراه ۸ استان دیگر معین استان ایلام تعیین شده است.

قم معین استان ایلام برای خدمت رسانی به زائران اربعین تعیین شد

ابوالقاسم مقیمی در گفتگو با آرانيوز با اشاره به برنامه‌های ستاد اربعین قم در سالهای گذشته اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ میزبان بیش از ۲۴۶ هزار نفر از زائران سیدالشهدا (ع) بودیم که این تعداد افزون بر اسکان‌هایی بود که مجموعه‌های اقامتی داشتیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به برخی از فعالیت‌های ستاد اربعین استان قم در سالهای گذشته بیان داشت: ساماندهی موکب‌های قمی و پیگیری امور مربوط به اعزام و پشتیبانی از آنان برای خدمات رسانی در عراق به زائران حسینی از جمله مهمترین این مأموریت‌ها بوده است.

وی ابراز داشت: استان قم به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی معین استان ایلام تعیین شده است که در این راستا ۸ استان دیگر نیز برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به زائران سیدالشهدا (ع) در کنار استان ایلام خواهند بود.

مقیمی اظهار داشت: وزارت کشور در این زمینه، هدف یک را استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان اعلام و قم، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به عنوان استان‌های هدف دو معرفی کرده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: تلاش می‌شود تا از تمامی ظرفیت‌های مردمی در اربعین حسینی استفاده شود و برنامه ریزی می‌شود تا به زائران در ورودی شهر مقدس قم خیرمقدم گفته شود و راهنمایی آنان به نحو احسن صورت گیرد و محتواهایی به زبان‌های اردو و عربی برای کمک به زائران حسینی تهیه و به صورت بنر و تابلو در سطح شهر نصب شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار