کد خبر: ۹۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان اصفهان ضمن اشاره به تکمیل ۷۰ پروژه تا مهر سال جاری گفت: ۴۵۰ پروژه نیمه‌تمام و متوقف‌شده در استان اصفهان وجود دارد.
۴۵۰ پروژه آموزشی نیمه‌تمام و متوقف‌ در اصفهان / ۷۰ پروژه استان تا مهر ماه تکمیل می‌شود

مجید نسیمی در گفت‌وگو با آرانیوز در  نطنز   اظهار داشت: در حال حاضر تعداد چهار پروژه آموزشی خیرساز نیمه تمام در بادرود وجود دارند که با توجه به نیاز شدید به فضای آموزشی و رفع تراکم دانش‌آموزان به ویژه در بخش دختران بتوانیم تا پایان شهریور دو واحد آموزشی را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

نسیمی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان تلاش می‌کند در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بادرود و رفع نیازهای آموزشی منطقه مجمع خیرین مدرسه ساز را مجاب کنیم تا بتوانند مدارس خیرساز دیگری را سطح منطقه بادرود احداث کنند.

مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان اصفهان گفت: در سفر ریاست جمهور به اصفهان مصوبات خوبی در زمینه فضاهای آموزشی گرفته شد که با ابلاغ این مصوبات بخشی از مشکلات در استان اصفهان حل و فصل خواهد شد.

وی با اشاره به وجود 450 پروژه نیمه تمام و متوقف شده در استان اصفهان افزود: مشارکت خیران، رایزنی با نمایندگان مجلس و تصویب اعتبار خاص برای بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس در دستور کار است؛ در سال مالی 1400 اعتبار 80 میلیاردی تومانی برای تجهیزات مدارس استان تخصیص یافت که حدود 10 میلیارد از آن برای خرید تجهیزات و هوشمندسازی مدارس هزینه می‌شود.

 

نسیمی با بیان‌اینکه قرار است تا مهرماه  1401 تعداد 70 پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا ابتدای مهر ماه حدود 300 کلاس درس آماده و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار بدهیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار