کد خبر: ۹۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس حضور یافت.

حضور وزیر ورزش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس/پایان چالش کمیته و وزارت؟

به گزارش آرانیوز، بعد از غیبت نمایندگان وزارت ورزش در چند برنامه کمیته ملی المپیک و همین طور اختلافاتی که بین این ۲ نهاد بعد از انتخابات سوارکاری پیش آمد، امروز حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اواخر مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس که توسط کمیته ملی المپیک انجام شد، شرکت داشت.

نمایندگان وزارت ورزش در زمان حضور حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیا و جلسه او با روسای فدراسیون‌ها غایب بودند. از طرفی برگزاری انتخابات سوارکاری در کمیته ملی المپیک، بدون نماینده وزارت این شائبه را به وجود آورد که کمیته و وزارت وارد چالش و اختلاف شده‌اند حالا وزیر ورزش با حضور در مراسم امروز تا حدودی این شائبه‌ها را برطرف کرده است.

صالحی امیری در این مراسم گفت: امروز روز تاریخی برای فدراسیون‌ بوکس است. من با همکارانم تلاش می‌کنیم هر ماه این مراسم را تکرار کنیم. مقصودی، ماسیس و ... همه نماد بوکس هستند تا همه جوانان بدانند اگر مدالی به دست آمد با رنج و تلاش بوده است. ما ماسیس را از ارمنستان دعوت کردیم تا بگوییم قدردان زحمات شما هستیم.

وی افزود: پیشکسوتان نماد ورزش ما هستند و اگر این عزیزان در انزوا باشند، این اتفاق تلخی است. پیشکسوتان صاحب این خانه هستند و میهمان ما نیستند. من این پیام را به همه می‌گویم که مبادا پیشکسوتان مورد بی مهری قرار بگیرند چون پیشکسوتان یعنی مردانگی، پدر، مهربانی. 

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار