کد خبر: ۹۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
هافبک ترک‌تبار تیم فوتبال اینتر به حرکت جنجالی ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان در جشن قهرمانی این تیم در سری A واکنش نشان داد.
واکنش چالهانوغلو به مسخره شدنش توسط زلاتان در جشن قهرمانی میلان

به گزارش آرانیوز، بعد از گذشت دو سه هفته از جشن قهرمانی تیم فوتبال میلان و اظهارات و حرکات جنجالی که زلاتان ابراهیموویچ در جشن خیابانی روسونری انجام داد، هاکان چالهانوغلو پاسخ ستاره سوئدی را داد. ایبرا در جشن قهرمانی میلان در حضور هواداران علیه هم‌تیمی سابقش که تابستان سال گذشته روسونری را به مقصد اینتر ترک کرده بود، شعارهایی اهانت‌آمیز سر داد. این در حالی بود که هواداران میلان هم عروسکی که پیراهن چالهانوغلو را به تن داشت، در حضور زلاتان تکان می‌دادند تا بازیکن سابق روسونری را به خاطر از دست دادن فرصت بردن اسکودتو مسخره کنند.

چالهانوغلو اکنون به آن حرکت زلاتان پاسخ داده و در گفت‌و‌گو با شبکه تی‌وی‌بوی اسپور ترکیه اظهار داشت: زلاتان یک آدم 40 ساله است، نه 18 ساله. من اگر جای او بودم و با این سن و سال چنین حرکاتی انجام نمی‌دادم. می‌دانم، او دوست دارد که در کانون توجه باشد. میلان امسال قهرمان شد، اما زلاتان در این قهرمان سهم زیادی نداشت، چون به ندرت بازی کرد. با این حال او هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا همه به او توجه کنند. علاوه بر این، او کسی است که همیشه به من زنگ می‌زند، از من می‌خواهد برای شام بیرون برویم یا با موتور دوری بزنیم. او حتی در کتابش درباره من چیزهایی نوشته است. البته باید چیزی می‌نوشت وگرنه صفحات کتابش خالی می‌‌ماند. راستش بهترین کار این است که خودتان را به زحمت نیندازید.

چالهانوغلو درباره رفتنش از میلان به اینتر هم گفت: خیلی سخت بود. درست است که فقط یک جابه‌جایی درون شهری بود، اما من سخت کار کردم و می‌دانستم که این فرصتی برای من است تا به مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا ملحق شوم. به همین دلیل وقتی تیم جدیدم اسکودتو نبرد و تیم سابقم برد، مردم طوری رفتار کردند که انگار تقصیر من بوده است. با همه اینها من در اینتر خوشحالم و حمایت هواداران هم به من کمک می‌کند. چهار سال در میلان بازی کردم، اما هرگز هیچ یک از هواداران این تیم نام مرا در سکوها فریاد نزدند. برعکس، در اینتر حتی زمانی که فقط دارم گرم هم می‌کنم، هواداران نامم را صدا می‌زنند. اینتر از میلان بسیار قوی‌تر است. ما دربی را باختیم که آنهم حاصل یک اتفاق بود، بعد از تعویض من و ایوان پریشیچ در دقیقه 75. تا آن زمان ما یک بر صفر پیش بودیم و بعد 2 بر یک باختیم. بنابراین من فکر می‌کنم که آن باخت تقصیر سرمربی (سیمونه اینزاگی) بود و من این را به خودم او هم گفتم. در نیمه نهایی جام حذفی اما ما میلان را 3 بر صفر شکست دادیم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار