کد خبر: ۹۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران برای جدا کردن نسل جوان از انقلاب، در حال دست و پا زدن هستند و به هر دری می‌زنند تا بتوانند یک جوان را از اسلام و انقلاب اسلامی مأیوس کنند.
امام جمعه اصفهان: دشمن برای جدا کردن نسل جوان از انقلاب دست و پا می‌زند

به گزارش آرانيوز  از اصفهان،و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار جمعی مسئولان و جهادگران شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اثرگذاری سرود «سلام فرمانده» اظهار داشت: دشمنان خارجی ما تلاش کردند تا به هر شکلی، از این سرود اشکال بگیرند و حتی برخی در داخل سخنانی را گفتند تا وانمود کنند که نسل جوان تعلقی به اسلام و انقلاب ندارد؛ درحالی‌که همه دیدند نسل جوان چگونه علاقه‌مندی خود را نشان داد. 

وی افزود: دشمن دوست دارد که جوانانی که انقلاب را ندیده‌اند، علاقه‌ای به انقلاب نداشته باشند و یا بچه‌های انقلابی از انقلاب دست بکشند و از راه اسلام منحرف شوند بنابراین همه باید مراقب باشیم و تلاش کنیم تا با برنامه‌های فرهنگی جمع جوان انقلابی را دور هم جمع کنیم و آنان را از آسیب‌های موجود آگاه سازیم. 

امام جمعه اصفهان با اشاره به ارزش کار جهادی تصریح کرد: اینکه جهادگران برای هم نوعان خودشان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند، در حقیقت زندگی خود را زیبا می‌کنند و به خدا نزدیک می‌شوند و در حال عبادت هستند. در حدیث داریم که زیباترین زندگی از آنِ کسی است که در کنار زندگی او، مشکلات دیگران حل شود.

وی با بیان آنکه بیش‌تر جهادگران افراد ثروتمندی نیست و آنچه در توان دارند را به میدان می‌آورند، بیان کرد: آنان ثواب بیشتری نسبت به افراد ثروتمند می‌برند و کارشان ارزش بیش‌تری دارد.  

وجود 100 گروه جهادی در شهرستان شاهین‌شهر

سرهنگ حمیدرضا مجیری، فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات 100 گروه جهادی در این شهرستان اظهار داشت: 350 نفر در این گروه‌ها عضو هستند و در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی، کمک به محرومان، علمی، آموزشی، فرهنگی و غیره فعالیت می‌کنند. 

وی گفت: ایجاد اشتغال برای 205 نفر، ساخت 2 مدرسه در پل‌دختر، توزیع 23 هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه، توزیع یک هزار بسته دانش‌آموزی و 30 تبلت دانش‌آموزی، برپایی 18 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برگزاری 21 رزمایش سلامت محله محور از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی در سال 1400 و 1401 به شمار می‌رود. 

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر تصریح کرد: امیدوار هستیم خیریه‌ها، آنچه را به مستضعفان ارائه می‌دهند را در سامانه‌های الکترونیکی و یکپارچه ثبت کنند تا خیران، عدالت محوری در توزیع را مشاهده کنند و بیش از پیش در کار خیر سهیم شوند. 

اجتماع بزرگ مردمی "سلام فرمانده" در بیرجند به روایت تصویر
حماسه‌سازی دهه نودی‌های بیرجند با کاروان "سلام فرمانده"/ سلام زیبای ده‌ها هزار نفر از عاشقان امام زمان(عج) به فرمانده + فیلم
آماده‌سازی مکان برگزاری اجتماع مردمی سلام فرمانده در بیرجند/ نوای "سلام فرمانده" در خراسان جنوبی طنین‌انداز می‌شود

وی با اشاره به حضور مربیان و مشاوران ماهر در امر مشاوره ازدواج و طلاق بیان کرد: با حضور طلاب متخصص، توانستیم دوره‌های تربیت مربی تحکیم خانواده را برگزار کنیم و هم‌اکنون 30 مربی متخصص در این زمینه در شهرستان داریم؛ همچنین تلاش‌ها در عرصه کاهش طلاق در سال گذشته، منجر به کاهش 16 درصدی طلاق در این شهرستان شود. 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار