کد خبر: ۹۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
استاندار البرز با اشاره به اینکه افزایش اجاره بها بیش از ۲۵ درصد در کلانشهرها و ۲۰ درصد در سایر شهرها، غیرقانونی است، گفت: نظارت جدی بر فعالیت مشاورین املاک استان صورت می‌گیرد.
استاندار البرز: نظارت جدی بر فعالیت مشاورین املاک استان صورت می‌گیرد

به گزارش آرانيوز از  کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسات قرارگاه اجتماعی و کارگروه حجاب و عفاف استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این قرارگاه مدت 3 ماه است که به صورت منظم تشکیل می‌شود، اظهار داشت: این جلسه مصوبات و دستاوردهای ملموسی داشته است.

وی ادامه داد: مردم باید در تمامی موضوعات اجتماعی ورود کنند چرا که همواره با پویایی و مشارکت مردم در امور شاهد نتایج به مراتب بهتری بوده‌ایم.

عبداللهی گفت: از گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی و سازمان‌های مردم‌نهاد دعوت می‌شود که در مسیر نیل به اهداف قرارگاه اجتماعی همراهی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: البته گروه‌های جهادی اکنون نیز همکاری‌های بسیار خوبی داشته‌اند و گزارش اقدامات خود را که ذیل این قرارگاه صورت می‌گیرد، ارائه می‌دهند.

استاندار البرز گفت: گروه‌های جهادی فعال در این کارگروه در حوزه‌های مختلف باید با دستگاه‌ها و رده متناظر خود ارتباط سازنده‌تری را برقرار کنند و دستگاه‌ها موظف هستند بستر لازم را برای فعالیت آنها مهیا کنند.

وی در خصوص تصمیم سران قوا در مورد اجاره بهای مسکن، افزود: این موضوع اکنون به دغدغه‌ای برای مسئولان تبدیل شده چرا که برخی نسبت به افزایش غیرقانونی قیمت‌ها اقدام کرده‌اند.

عبداللهی گفت: افزایش اجاره بها بیش از 25 درصد در کلانشهرها غیرقانونی است و بر ای این منظور از اتحادیه‌های مربوطه خواسته‌ایم نظارت جدی بر این روند داشته باشند.

وی افزود: اقدامات ویژه‌ای را برای کنترل و نظارت بر مشاورین املاک در دستور کار داریم.

استاندار البرز در کارگروه حجاب و عفاف استان نیز با اشاره بر ضرورت اقناع افکار عمومی از فرهنگ ایرانی و اسلامی، گفت: باید آگاهی بخشی گسترده‌ای صورت گیرد و نظارت جدی بر تولید و توزیع پوشاک نیز داشت.

وی افزود: هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف به هیچ عنوان قابل توجیه نیست چراکه باید حافظ و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

عبداللهی گفت: ترویج زندگی ایرانی اسلامی و رعایت حجاب اسلامی مهمترین آرمان شهیدان است که در این مسیر از جان خود گذشتند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار