کد خبر: ۹۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: تکمیل سد امیرآباد استان کردستان نیازمند یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
تکمیل سد امیرآباد کردستان نیازمند ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش آرانيوز  ازسنندج، محسن فتحی پیش‌ از ظهر امروز در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه یک سری از منابع محدود است، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری دولتمردان و نمایندگان مجلس اعتبارت خوبی برای توسعه استان در سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات با اولویت مشکلات شناسایی و در نظر گرفته شوند، گفت: با منابع کنونی محدود و شعارهای ما و مسئولان، هیچ اتفاقی در کردستان نخواهد یافت و تداوم این رویکرد باعث می‌شود که کارنامه خوبی نداشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از هم‌یاری و مشارک‌های مردمی برای حل مشکلات استان تاکید کرد و  تصریح کرد: تکمیل سد امیرآباد کامیاران کردستان نیازمند یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار بوده در حالی‌که با همراهی مردم و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و اختصاص تنها 100 میلیارد تومان به خامسان کامیاران، می‌توان کلی درآمدزایی ایجاد و اهداف را محقق کرد.

وی با بیان اینکه بهبود معیشت مردم دغدغه اصلی نظام و رهبری است، افزود: با کار و تلاش بیشتر می‌توان در بین مردم رضایتمندی ایجاد کرد در حالی‌که با این وضعیت و روند مدیریتی استان، نباید چنین انتظاری داشت.

فتحی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان در عمل دنبال حل مشکلات و توسعه استان باشند و از سر دادن شعار خودداری کنند.

گفتنی است، در پایان این جلسه که سه ساعت و نیم طول کشید، با رای‌گیری میان 19 رای افراد دارای حق رای از 21 نفر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، کلیات توزیع اعتبارات مورد تصویب قرار گرفت.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار