کد خبر: ۹۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
بوشهر- نماینده دشتستان از دیدار با معاون اجرایی رئیس‌جمهور و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش آرانيوز ، ابراهیم رضایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات و پیگیری مسائل مردم شهرستان دشتستان نشست‌های متعددی را با مسئولان در سطح ملی داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در این راستا دیدارهایی را به معاون اجرایی رئیس جمهور داشتیم و مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان از جمله پروژه‌های شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و معاون رئیس جمهور وعده‌هایی برای تحقق مصوبات داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با جدیت و به صورت مستمر پیگیر مسائل و مشکلات مردم خواهیم بود افزود: با ایجاد فضای همدلی و همکاری در شهرستان مسائل مختلف دنبال و پیگیری می‌شود.

دیدار با معاون اجرایی رئیس‌جمهور

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان دشتستان با صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور دیدار کرد.

در این دیدار مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و میزان تحقق آنها از جمله سد دالکی، بیمارستان ۱۷ شهریور، جاده نمازگاه_ ارم_ بوشکان و سد دهرود مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت اجرا و تحقق کامل مصوبات سفر تاکید شد.

مسائل دشتستان در نشست با معاون رئیس جمهور پیگیری شد

دیدار با وزیر بهداشت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان دشتستان با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین با معاون توسعه وزارت بهداشت دیدار کرد.

در این دیدارها مسائل و مشکلات حوزه درمانی و بهداشتی دشتستان و نیز راهکارهای حل آن بررسی شد.

نماینده دشتستان در مجلس در دیدار با وزیر بهداشت با اشاره به گلایه‌ها و مطالبات مردم دشتستان در حوزه درمان و نیز امکانات پایین درمانی و بیمارستانی در این شهرستان خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت به دشتستان شد و گفت: پایین بودن کیفیت و کمیت خدمات درمانی در شهرستان دشتستان باعث شده تا تنها بیمارستان این شهرستان پاسخگوی جمعیت حدود نیم میلیون نفری تحت پوشش نباشد و بسیاری از مردم به ناچار برای درمان به استان‌های مجاور مراجعه کنند.

مسائل دشتستان در نشست با معاون رئیس جمهور پیگیری شد

پیگیری مسائل سد دالکی در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان دشتستان با سردار سید حسین هوش‌السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) دیدار کرد.

در این دیدار عمده مسائل و مشکلات مربوط به سد مخزنی دالکی بررسی و پیگیری شد.

نماینده دشتستان در مجلس در این دیدار با اشاره به چالش آب در شهرستان دشتستان، احداث سد دالکی را مهمترین و بزرگترین پروژه آبی این شهرستان خواند و بر لزوم اتمام آن طبق زمان‌بندی اولیه و در اولین فرصت ممکن تاکید کرد.

سردار هوش‌السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز با ارائه گزارشی از روند احداث پروژه، بر تعهد قرارگاه به عنوان پیمانکار سد دالکی مبنی بر عدم توقف در روند و اجرای پروژه تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار