کد خبر: ۹۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه بزرگترین هدیه شهدا به کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: امنیت و آرامش کنونی بزرگترین هدیه شهدا به کشور است

به گزارش آرانيوز از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا استان کردستان که با حضور مسئولان ارشد استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان در بهشت محمدی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای مسلح و انتظامی کشور شهدای زیادی در طول سال تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده و این بزرگترین هدیه به کشور است.

وی از اقدامات نیروهای مسلح به ویژه انتظامی کشور در تامین نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد و افزود: در چند روز گذشته شاهد ایثار و شجاعت پلیس کشور در دستگیری سارقان بانک ملی بودیم، که ظرف 48 ساعت اموال مردم را پس گرفتند که این اقدام به موقع پلیس مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که جای قدردانی و مایه افتخار است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: تلاش و ایثار شبانه‌روزی کارکنان انتظامی بر کسی پوشیده نیست و در طول سال شاهد ماموریت‌های متعدد آنان هستیم که گواه این موضوع شهدا عزیز این نیرو است.

پورذهبی اقدامات انتظامی استان کردستان مبارزه با مواد مخدر را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: کسانی به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده و اعتیاد جوانان ما هستند اما پلیس مقتدر در صحنه حضور یافته و با هوشمندی در میدان در جهت ایجاد امنیت و آسایش شهروندان عمل می‌کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار