کد خبر: ۹۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
استاندار ایلام:
ایلام-استاندار ایلام گفت:نمایندگان مجلس به افزایش سهم اعتبارات استان ایلام کمک کنند.

نمایندگان مجلس به افزایش سهم اعتبارات استان ایلام کمک کنند

به گزارش آرانيوز  حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس به همراه فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از حضور اعضای این فراکسیون در استان تقدیر کرد و گفت: فراکسیون بانوان یک فراکسیون فعال و اثر بخش است که این حضور بطور قطع مایه خیر و برکت برای استان خواهد شد.

وی با اشاره به سهم مدیریتی بانوان در استان، اظهار کرد: مدیرکل کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل استاندارد، تعدادی از معاون ان مدیران کل و ۱۸ نفر در سطح مدیر و معاون در استانداری ایلام از قشر بانوان هستند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار کمک نمایندگان مجلس در افزایش سهم اعتبارات تملک دارایی استان در سال ۱۴۰۲ شد و بیان کرد: امروز نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در همراهی با دولت در اجرای سیاست‌های مهم پیش رو بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به غیبت چند مدیر دستگاه در نشست شورای برنامه ریزی، خواستار حضور بالاترین مقام هر دستگاه در نشست‌های مهم استان شد و هشدار داد: مدیران استان باید شخصاً در جلسات حضور یابند و بدون هماهنگی با استانداری از استان خارج نشوند.

بهرام نیا در ادامه مهم‌ترین ملاک ارزیابی مدیران را سهم آورده آنان از وزارتخانه عنوان کرد و گفت: توان مدیران به میزان برندگی آنان در جذب اعتبارات ملی بستگی دارد.

وی حداکثر سهم اعتبارت تملک دارایی استان‌ها را ۱۵ درصد در استان و ۸۵ درصد بصورت متمرکز در مرکز اعلام کرد و گفت: تمامی مدیران باید سهم خود را از ۸۵ درصد وزارتخانه دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سفر روز گذشته به شهرستان ملکشاهی گفت: در دیدار با مردم روستای پیرمحمد اعلام شد که دو مصوبه سفر شهرستانی متعلق به این روستا شامل برق رسانی به پاسگاه روستای و آسفالت و جدول گذاری بلوار روستا با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پس از حدود یک ماه از گذشت مصوبات اجرایی شد که در این راستا از مدیرکل بنیاد مسکن استان تقدیر می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود از فرمانداران خواست که ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی شهرستانها را به تعمیر و تجهیز ساختمان‌های پاسگاه‌ها اختصاص دهند و اضافه کرد: همچنین لازم است فرمانداران برای ایجاد و همراهی با حوزه‌های علمیه خواهران و برداران در شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار