کد خبر: ۹۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
مریم طالبی و مصطفی احمدی به عنوان سرمربیان تیم‌جوانان و نوجوانان تفنگ و تپانچه انتخاب شدند.
سرمربیان تیم‌جوانان و نوجوانان تفنگ و تپانچه معرفی شدند

به گزارش آرانیوز، طی مراسمی و با حضور مرتضی قربانی رئیس، کبری غیاثی نایب رئیس، مهدی مبینی دبیر فدراسیون و ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی برگزار شد، مصطفی احمدی از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان تپانچه منصوب شد.

احمدی از سال 61 فعالیت ورزشی خودش را در نیروی زمینی ارتش و در رشته تپانچه آغاز نموده و از سال 74 نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته که موفق به کسب بیش از 10 دوره قهرمانی در دوره مربیگری خودش شده است. همچنین 8 سال قهرمانی در تپانچه 25 متر و تفنگ 300 متر را در نیروی زمینی می‌توان از موفقیت‌های دیگر وی برشمرد.

وی سابقه دو دوره مربیگری تیم ‌ملی تپانچه بانوان کشور را در کارنامه دارد و از سال 97 تاکنون نیز مربی تیم دانشگاه آزاد با دو سال قهرمانی لیگ در رشته تفنگ بادی بوده است.

همچنین در این جلسه مریم طالبی از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ جوانان و نوجوانان منصوب شد.

طالبی بین سال‌های 84 تا 94 عضو تیم ملی تفنگ بوده و از سال 95 تا قبل از المپیک 2020 توکیو در کنار مربیانی همچون لازلو، گوران و الهام هاشمی هدایت تیم ملی تفنگ را بر عهده داشت.

وی همچنین چندین مدال رنگارنگ از جمله یک طلا و 2 نقره رقابت‌های دانشجویان جهان، طلا و نقره بازی‌های غرب آسیا و 2 برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار