کد خبر: ۹۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
خطیب بعثه مقام معظم رهبری:
حجت الاسلام و المسلمین اکبر صمدی یزدی از خطیبان بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائران سرزمین وحی گفت: خیر دنیا و آخرت دین است و دین انسان را به سعادت اخروی می‌رساند.

خیر دنیا و آخرت دینداری استبه گزارش آرانیوز،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر صمدی یزدی امروز در ادامه سلسله محافل انس و معرفت ویژه حجاج بیت الله الحرام در هتل راما مدینه، با استناد به روایاتی از ائمه معصومین (ع) افزود: انسان برای اینکه آخرت را تحصیل کند و ذخیره‌ای برای آن به دست آورد باید علاوه بر دین دار بودن، تقوا داشته باشد و به اهل بیت عشق بورزد.
وی ادامه داد: امام صادق (ع) در مورد تقوا می‌فرمایند؛ تقوا آن است که آنجا که خدا باید تو را ببیند، ببیند، و آنجا که نهى کرده تو را نبیند.
حجت الاسلام صمدی یزدی، سومین عامل به دست آوردن خیر آخرت را محبت اهل بیت (ع) دانست و گفت: امروزه دام‌های مختلفی برای جدا کردن مردم از اهل بیت و از بین بردن اعتقادات دینی ما گسترده شده است که اگر انسان دینش قوی و محکم نباشد ممکن است سقوط کند.
خطیب بعثه مقام معظم رهبری در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اضافه کرد: دین سه پایه دارد که اولین آن اعتقاد و باور به خدا، رسول و ائمه اطهار و معاد، دوم توجه به احکام و ترک محرمات و سوم اخلاقیات است.
بر پایه این گزارش، در این محفل، عدنان مومنین از قاریان ممتاز کشورمان، آیاتی از کلام الله مجید تلاوت کرد و در ادامه میثم مطیعی مداح اهل بیت به مرثیه سرایی و روضه‌خوانی پرداخت و حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشید.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار