کد خبر: ۹۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
مکمل پروبیوتیک بایوبوست در شرکت دانش بنیان تک ژن زیست رونمایی شد .

رونمایی از یک محصول زیست فناوریبه گزارش آرانیوز، در مراسم رونمایی از این مکمل که ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز حضور داشت از این محصول دانش بنیان رونمایی شد .
ستاری در مراسم رونمایی از این محصول پرکاربرد گفت: آنچه که در عرصه دانش بنیان ها اهمیت دارد ، تفکر است ، در ایجاد این شتابدهنده ، شاهد اقدامی بومی برای ایجاد آن بوده ایم .
وی افزود: بیش از 20 گروه از متخصصان برای تولید این محصول فعالین داشته اند .
در ادامه مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری افزود: مجموعه مطالعات بالینی صورت گرفته در سالهای اخیرنشان دهنده اثرات پیشگیری کننده و بهبود دهنده پروبیوتیک در بیماری های دستگاه تنفسی کودکان و بزرگسالان است.
وی گفت: بایوبوست یک محصول طبیعی از باکتری های زنده مفید به همراه ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است ، بایوبوست با کاهش شدت عفونت تنفسی، کاهش دوره ابتلا به عفونت، کمک به بهبود بیماری های آلرژیک و کمک به تامین انرژی بدن سبب بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه می گردد.
مکمل پروبیوتیک بایوبوست بعد از نزدیک به دوسال فعالیت پژوهشی، کارآزمایی بالینی روی 430 بیمار کرونا پس از اخذ مجوز های سازمان غذا و دارو وارد بازار شده است.
میزان فروش مکمل های غذایی در گروه عملکردی کمک به تقویت سیستم ایمنی، طبق آمار نامه رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، در سال 1399 ، به میزان 8،466 میلیارد ریال و 16.5% از سهم کل بازار مکمل های غذایی ایران را به خود اختصاص داده است .
محصول بایوبوست متشکل 12 ویتامین و مینرال به همراه سه سویه پروبیوتیک، طی سه سال اول ورود به بازار حدود 10 میلیون دلار صرفه جویی ارزی ایجاد خواهد کرد .­

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار