کد خبر: ۹۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
مدیرکل محیط زیست کرمانشاه:
کرمانشاه- مدیرکل محیط زیست کرمانشاه با اشاره به ورود توده غلیظ گرد و غبار از کشور عراق به استان کرمانشاه گفت: هوای چهار شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

هوای چهار شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار گرفت

احد جلیلیان در گفتگو با آرانیوز اظهار کرد: با توجه به هشدارهای قبلی از صبح امروز یکم تیرماه، توده غلیظ گرد و غبار وارد استان کرمانشاه شده و وضعیت هوای چهار شهرستان در شرایط بحرانی قرار گرفت.

وی افزود: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه سرپل‌ذهاب و قصرشیرین ۵۰۰ گزارش شده و این شاخص برای ایستگاه فرمانداری پاوه ۳۶۰ است، عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه شهرداری مرکزی کرمانشاه ۳۸۰ و در زیباپارک کرمانشاه نیز ۳۷۷ است که همگی نشانگر وضعیت خطرناک هوا در این شهرستان‌ها است.

مدیرکل محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه اسلام‌آباد غرب ۲۹۳ است و هوای این شهرستان در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد.

جلیلیان بیان کرد: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه کنگاور ۱۱۱ گزارش شده و برای افراد حساس ناسالم است، توصیه می‌شود افراد با توجه به گزارش آلودگی شهرستان محل زندگی خود، موارد بهداشتی را رعایت کرده و تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار