کد خبر: ۹۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
معاون سازمان صمت اردبیل خبر داد؛
اردبیل- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل ۱۱۵۳ فقره پرونده تخلف صنفی در اردبیل خبر داد.

تشکیل ۱۱۵۳ فقره پرونده تخلف صنفی در اردبیل

به گزارش آرانیوز، یوسف شهباززاده صبح چهارشنبه در بازدید از وضعیت بازار اظهار کرد: با شروع اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در کشور، بازرسین حوزه معاونت نظارت و بازرسی این سازمان، بازرسی‌های خود را از مراکز عرضه و واحدهای صنفی در سطح استان آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور مؤثر و فعال مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف در بازار بیان کرد: استفاده از ظرفیت تمامی نیروی‌های سازمان و اتاق اصناف و در کنار آن همکاری خوب اداره کل تعزیرات حکومتی، اقدامات مثبتی در زمینه شناسایی تخلفات و ایجاد امنیت اقتصادی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: در این مدت از ۳۸ هزار و ۸۶ واحد صنفی بازرسی شده است که تاکنون یک هزار و ۱۵۳ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

شهباززاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برخورد با احتکار، عدم اعلام موجودی، احتکار و امتناع و عرضه خارج از شبکه از اولویت‌های این طرح است، در این راستا تعداد ۱۵۰ فقره پرونده به ارزش ۹۸ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۹۴۶ هزار ۵۴۸ ریال تشکیل و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار