کد خبر: ۹۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
چند مجموعه تلویزیونی تابستان ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

جدول پخش تابستانی شبکه تماشابه گزارش آرانیوز، مجموعه های تلویزیونی «راه در رو»، «خوش نشین ها»، «فرار از زندان»، «روزگارخوش حبیب آقا» و «مستوران» قرار است در تابستان امسال از شبکه تماشا پخش شود.

با پایان پخش «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی، سریال «راه در رو» از این کارگردان به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی جایگزین شد.

مهران غفوریان، سعید آقاخانی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری، باقر صحرارودی، زنده‌یاد حلیمه سعیدی و احمد پورمخبر، مونا بیگی، امیر غفارمنش، روشنک عجمیان، مه‌لقا باقری، جلیل فرجاد، غلامرضا نیکخواه و … در این مجموعه تلویزیونی  بازی کرده‌اند.

«راه در رو» درباره مسعود با بازی مهران غفوریان به همراه همسرش سمیرا با بازی مونا بیگی و خواهرش گلرخ با بازی مرجانه گلچین است که در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند و مشکلات مالی مسعود که ناشی از یک ماجرای کلاهبرداری است مشکلاتی را برایشان ایجاد می کند. این مجموعه تلویزیونی ساعت ۲۰ پخش و در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد بازپخش می‌شود.

شبکه تماشا در باکس مجموعه طنز بعد از پخش دو فصل از «دردسر‌های عظیم» با مجموعه طنز «خوش‌نشین‌ها» با مخاطبان خود همراه خواهد شد.

مجموعه «خوش‌نشین‌ها» ۲۷ قسمتی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و به کارگردانی سعید آقاخانی از تاریخ پنجشنبه ۹ تیر ساعت ۲۱ پخش و در ساعت‌های ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

زنده‌یاد سیروس گرجستانی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صادقی، حدیثه تهرانی، زنده‌یاد حلیمه سعیدی، امیر غفارمنش، مهران رجبی، محمد کاسبی و صبا کمالی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه «فرار از زندان» طبق برنامه قرار است از امشب ۳۱ خرداد ساعت ۲۲ پخش و در ساعت‌های ۴،۱۰،۱۶ روز بعد بازپخش می‌شود. این مجموعه خارجی به کارگردانی پل شیورینگ در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۹، پنج فصل از آن تولید شده است.

داستان «فرار از زندان» حول دو برادر به نام‌های لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد می‌گذرد. باروز برای جرمی که مرتکب نشده است به زندان ابد محکوم می‌شود و اسکافیلد برای نجات برادرش از زندان و پاک کردن اثرِ او، یک نقشه دقیق طراحی می‌کند.

بر این اساس در باکس ساعت ۲۳ این شبکه از روز ۱۱ تیر با اتمام مجموعه «سه در چهار»، مجموعه «روزگار خوش حبیب آقا» پخش و در ساعت‌های ۵،۱۱،۱۷ باز پخش می‌شود.

کارمندی به نام حبیب آقا که زندگی شرافت‌مندانه‌ای دارد و برخلاف برخی از اطرافیان خود حاضر نیست از موقعیت خود برای کسب درآمد بیشتر سوء استفاده کند و به همین دلیل دچار مشکلات و مسائلی می‌شود که...

سیروس گرجستانی، مهوش صبرکن، سودابه گرجستانی، محمود جعفری، سعید آقاخانی، امیر غفارمنش، ناصر گیتی‌جاه و عباس جمشیدی‌فر در این مجموعه بازی کرده‌اند.

پخش فصل نخست «مستوران» با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، از روز پنجشنبه دوم تیر ساعت ۲۴ آغاز خواهد شد و در ساعت‌های ۶ و۱۲ روز بعد بازپخش آن پخش می شود.


 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار