کد خبر: ۹۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: هزینه ای بابت کارتخوان متوجه نانوایی ها نخواهد شد و قیمت نان و حجم خرید به روال سابق خواهد بود.

به گزارش آرانیوز از تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه هماهنگی اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان استان با فرمانداران شهرستان ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداران باید قیمت های مصوب شهرستان خود را در سال ۱۴۰۰ که مبنای اجرای طرح است از طریق اداره غله دریافت کنند، به طوری که هیچ‌گونه تغییری در قیمت نان و حجم دریافتی در سال جاری نخواهیم داشت. 

وی افزود: حدود ۶۵۰ نفر در بانک سپه استان به عنوان بانک مجری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان مسئولیت راه اندازی کارتخوان ها و اجرای طرح را برعهده دارند که سطح استان را پوشش خواهند داد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تأکید بر اینکه در اجرای این طرح هیچ اتفاق خاصی برای مصرف کنندگان نخواهد افتاد و قیمت نان و حجم خرید به روال سابق خواهد بود از دستگاه های نظارتی خواست با تشدید بازرسی ها و تقویت تیم های گشت و نظارت از هرگونه سواستفاده احتمالی پیشگیری کنند. 

عسگری در خصوص وضعیت اتباع خارجی مقیم استان تهران در این طرح گفت: افرادی که دارای برگه های قانونی سکونت هستند به شیوه همه شهروندان می‌توانند به خرید نان اقدام کنند و سایر افراد نقدا به خرید نان مبادرت می ورزند. 

معاون استاندار تهران با بیان اینکه هزینه ای بابت کارتخوان متوجه نانوایی ها نخواهد شد در ادامه عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده توسط مجری طرح قطعی برق و اینترنت نمی‌تواند خللی در اجرای طرح بهوجود آورد و سیستم طراحی شده پاسخگوی مراجعان خواهد بود. 

وی در خصوص وضعیت نانوایی‌ها اجاره ای و فاقد پروانه خاطرنشان کرد: این افراد هرچه سریعتر نسبت به رفع نواقص و ایرادات اقدام تا در اسرع وقت در گستره طرح هوشمندسازی قرار گیرند. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار