کد خبر: ۹۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این دولت مصمم است گرد و غبار محرومیت را از چهره مناطق محروم بزداید، آمادگی داریم که در این استان خدمات ویژه‌ای به این مردم شود که بار دیگر شیرینی مدیریت جهادی را مردم بچشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری: مصمم به حذف کامل غبار محرومیت از چهره استان هستیم

به گزارش آرانيوز  از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در اجلاسیه کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایری کشور،  اظهار داشت: امروز روز تاریخی برای مردمان خونگرم و مهمان نواز استان چهارمحال و بختیاری است که با افتخار میزبان کنگره ملی 11 هزار شهید عشایر و همچنین میزبان نمایندگان سلحشور عشایر کشور است.

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری افتخار دارد که بیش از دو هزار و 400 شهید گلگون کفن در قالب تیپ حضرت قمر بنی هاشم(ع) در دفاع مقدس تقدیم کرد و حماسه آفرید که میزبان این کنگره هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امروز وحدت و همدلی که شاهد هستیم به برکت اسلام، رهبری حضرت امام است و امروز این انسجامی که با کنگره ملی 11 هزار شهید عشایر شکل گرفته به برکت مقام معظم رهبری است که این یکپارچگی به رخ دشمن کشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه استان چهارمحال و بختیاری از محرومیت و بیکاری رنج می‌برد که رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد و نتیجه آن مهاجرت از این استان است.

رحیدری در پایان خاطرنشان کرد: این دولت مصمم است گرد و غبار محرومیت را از چهره مناطق محروم بزداید، شعار این کنگره این است که به یاد هر شهید یک خدمت، به یاد هر شهید یک پیام، آمادگی داریم که در این استان خدمات ویژه‌ای به این مردم شود که بار دیگر شیرینی مدیریت جهادی را مردم استان چهارمحال و بختیاری بچشند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار