کد خبر: ۹۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده از پیش بینی وزش باد و گردوخاک برای کرمانشاه خبر داد.

پیش بینی وزش باد و گردوخاک برای کرمانشاه

فیروز دولتشاهی در گفتگو با آرانيوز  اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی موج ناپایدار سطوح میانی که با وزش باد همراه است از بعدازظهر امروز تا روز پنجشنبه جو استان کرمانشاه را متأثر می‌کند.

وی افزود: این موج که وزش باد حاصل از آن در ساعاتی از روز چهارشنبه نسبتاً شدید خواهد بود سبب توفان گردوخاک روی کشور عراق و بتدریج نفوذ غبار به جو استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی می‌شود غبار طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا و نیز در ساعاتی از اواخر وقت فردا تا ظهر پنجشنبه در نواحی مرزی و نزدیک تر به توفان خاک از غلظت بیشتری برخوردار باشد.

دولتشاهی بیان کرد: همچنین میانگین دمای هوا که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به طور محسوس کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود دمای هوای شهر کرمانشاه در گرم‌ترین ساعت امروز به ۳۹ درجه سالنتی گراد بالای صفر برسد و قصرشیرین با ۴۵ درجه گرم‌ترین شهر استان کرمانشاه خواهد بود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار