کد خبر: ۹۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری سرکرده اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۱۵ قبضه اسلحه جنگی در شهرستان شادگان خبر داد.

سرکرده اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات در شادگان دستگیر شد

به گزارش آرانیوز،سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کنترل و رصد اطلاعاتی گسترده سرکرده اصلی باند، محل دپوی سلاح‌ها را شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه متهم را دستگیر و در محل دپو تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی (۱۴ قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری) را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای باند اظهار کرد: این باند سلاح‌ها را از کشور همسایه از طریق مرز جزیره مینو وارد کرده و بعد از دپوی سلاح‌ها در شهرستان شادگان، آنها را در مناطق مختلف استان به فروش می رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی غیر مجاز، سرقت‌های مسلحانه، قتل و… است، گفت: از شهروندان خوزستانی تقاضا می‌شود که هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار