کد خبر: ۹۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان با مطالعات گسترده انجام یافته و ضروری است تا با جذب سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی اردبیل با مطالعات گسترده انجام می‌‌شود

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با آرانيوز  دراردبیل اظهار داشت: ظرفیت‌های اقتصادی خوبی در استان اردبیل وجود دارد و این استان آماده حرکت جهشی برای توسعه است و استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی موجود در استان برای ایران و حتی سایر کشورها بسیار مهم و اساسی است و پیشرفت‌های علمی در دنیا به منظور بهبود شرایط آب و هوای جهانی و زیست‌محیطی باید به اشتراک گذاشته شود.

وی بیان کرد: پیشرفت سایر کشورها نیز برای ما یک فرصت است تا بتوانیم تعامل متوازن داشته باشیم و همگام با پیشرفت‌های علمی دنیا پیش‌ برویم و در مقابل ظرفیت‌های استان اردبیل نیز برای کشورهای دیگر دارای مزیت‌هایی است که می‌تواند کشاورزی دانش‌بنیان و مبتنی بر علم روز را با پیشرفت اساسی روبه‌رو کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: تولیدات کشاورزی اردبیل برای تمامی فصول وجود دارد و می‌توان اردبیل را جزو استانی تولیدمحور با تکیه بر دانش‌ روز محسوب کرد و با توجه به این که استان اردبیل مزیت‌های دیگری در حوزه مرزی دارد بنابراین در ترانزیت انرژی و حمل و نقل نیز دارای موقعیت راهبردی است.

قاسمیان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان قطعا سودآور است و در این زمینه توجه به سرمایه‌گذاری‌های بخش صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان موضوعی است که برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و با توجه به تنوع زیاد صنایع می‌تواند برای استان سودمند باشد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان با مطالعات گسترده انجام یافته و در این زمینه امری لازم و ضروری است تا با جذب سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: فرهنگ و تمدن و موقعیت‌های تاریخی اردبیل سبب شده تا در سال‌های آینده جمعیت استان، توریسم و گردشگر را پذیرا باشیم و این شرایط فرصت خوبی برای توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.

وی اظهار کرد: آب‌های گرم معدنی جزو اولین انتخاب مسافران و گردشگران است و با توجه به این که اردبیل شرایط خاصی برای توریسم ورزشی است بنابراین باید در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی نیز اقدامات موفقی انجام یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: ظرفیت‌های علمی بسیار خوبی در استان اردبیل وجود دارد و با توجه به این که اساتید و پژوهشگران فرهیخته با ارزش‌های علمی بالا در این استان فعالیت می‌کنند بنابراین استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در پارک علم و فناوری استان در راستای تولیدات دانش‌بنیان برنامه‌ریزی کردیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار