کد خبر: ۹۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کارشناس ایمنی جاده‌های اصفهان:
اصفهان - کارشناس ایمنی جاده‌های اصفهان گفت: ایمن سازی دو محور پایلوت ایمنی و کنترل سرعت اصفهان ۵ میلیارد اعتبار می‌خواهد.

ایمن سازی ۲محور پایلوت کنترل سرعت اصفهان ۵ میلیارد اعتبار میخواهد

سید مجتبی معین الدینی در گفت‌وگو با آرانيوز  با اشاره به اینکه طرح ایمنی و کنترل سرعت در دو محور اصفهان از ۲۶ شهریور سال ۱۴۰۰ آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح در دو محور اصفهان – دلیجان و داران – نجف آباد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای ایمن سازی این دو محور مهندسی راه و اعمال مقررات در دستور کار است، اضافه کرد: در بخش مهندسی راه آرام سازی و ایمن سازی دو محور پایلوت را در دستور کار قرار دادیم.

کارشناس ایمنی جاده‌های اصفهان افزود: برای این امر ساماندهی علائم و نصب تجهیزات در محورهای پایلوت مانند داران به سمت نجف آباد انجام شد باید توجه داشت که در این محور هفت روستا وجود دارد و از این رو ایمنی برای حفظ جان ساکنان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان پروژه مدیریت سرعت به سمت کاهش سرعت حرکت کرد اما با توجه به اینکه طبق قوانین کشور مجاز نیستیم سرعت را از ۱۱۰ کیلومتر کاهش دهیم باید به سمت آگاهی کاربران جاده‌ای برویم، اضافه کرد: باید توجه داشت که هنوز مصوبه‌ای برای کاهش سرعت‌های در پروژه مدیریت سرعت نداریم و از این رو دیگر فاکتورها را مورد توجه قرار می‌دهیم.

معین الدینی با بیان اینکه اعمال مقررات و مهندسی راه در بخش ایمنی را در دستور کار داریم، ادامه داد: اصلاح هندسی راه‌ها و نصب تجهیزات ایمنی در دستور کار است که برای تحقق این امر بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار تنها برای دو محور پایلوت نیاز داریم.

وی با بیان اینکه برای استقرار پلیس در ۳۲ نقطه در این دو محور نیز برنامه داریم، ادامه داد: تاکنون این طرح در هشت نقطه اجرایی شده است.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار