کد خبر: ۹۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
 
بانک سامان میزبان فعالان صنعت غذا در آگروفود ۲۰۲۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با عنوان ایران آگروفود ۲۰۲۲، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

 به گزارش آرانیوز به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه صنعت غذا و با هدف همراهی و حمایت از فعالان این صنعت در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در بیست و نهمین نمایشگاه آگروفود حضور فعال خواهد داشت.
این گزارش حاکی است بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های فعال صنایع غذایی کشور تبدیل شده است به‌عنوان تنها بانک در این رویداد نمایشگاهی حاضر می‌شود و در نظر دارد تا در طول برگزاری نمایشگاه با جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار دهد.
گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از ۲۷ لغایت ۳۰ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن ۳۱ A نسبت به دریافت مشاوره‌های فنی لازم درزمینهٔ خدمات مالی و بانکی بپردازند. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار